بازی

انتشار تریلر گیم پلی جدید بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse

انتشار تریلر گیم پلی جدید بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse

پس از عرضه نسخه ریمستر بازی Fatal Frame: Maiden of Black در سال گذشته میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم، استودیو بازی‌سازی Koei Tecmo در حال توسعه و آماده‌سازی نسخه ریمستر بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse است. نسخه اصلی این بازی در سال ۲۰۰۸ در کشور ژاپن و برای کنسول نینتندو Wii عرضه شد. حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، یک تریلر طولانی جدید از این اثر در دست ساخت در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در این ویدیو ما شاهد صحبت‌های یوتاکا فوکایا، تهیه کننده نسخه ریمستر و ماکوتو شیباتا کارگردان این اثر که روی نسخه سال ۲۰۰۸ نیز کار کرده است، هستیم. این دو شخص صحبت‌هایی را در مورد گیم‌پلی ریمستر بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse مطرح می‌کنند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در این ویدیو تقریبا هشت دقیقه‌ای، ما در نقش روکا مینازوکی قرار گرفته و درکنار تماشا بهبود‌های بصری نسخه ریمستر بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse، برخی از مکانیزم‌های گیم‌پلی این اثر را نیز مشاهده می‌کنیم. همچنین دو شخص نام‌برده شده در پاراگراف بالا در مورد بهبود‌های دوربین و کنترل این بازی صحبت‌ می‌کنند. این بازی در تاریخ ۹ مارس (۱۸ اسفند) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس‌ | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

از طرفی دیگر نیز، پیش‌فروش نسخه Digital Deluxe این اثر هم‌اکنون در دسترس است. افرادی که این نسخه را تهیه کنند به ست لباس Rogetsu Party، موسیقی متن نسخه اصلی بازی و یک آرت بوک دسترسی خواهند داشت.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا در گذشته نسخه‌ای از این مجموه را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا