بازی

Hi-Fi Rush در فهرست بازی‌ های گیم پس در نیمه دوم ماه ژانویه

Hi-Fi Rush در فهرست بازی‌ های گیم پس در نیمه دوم ماه ژانویه

پس از ایجاد وقفه‌ای حدود یک‌ ماهه برای معرفی و عرضه بازی‌های جدید سرویس اشتراک بازی گیم‌ پس تا اوایل ماه ژانویه، حالا مایکروسافت از بازی‌های جدید این سرویس که در هفته‌های آینده در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد رونمایی کرده است.

جدیدترین ساخته‌ی استودیوی ژاپنی تانگو گیم‌ورکس با نام Hi-Fi Rush، مهم‌ترین بازی جدید سرویس گیم‌پس در نیمه‌ی دوم ماه ژانویه است که هم‌اکنون برای کاربران پی‌سی، کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و سرویس گیمینگ ابری مایکروسافت در دسترس است.

این بازی که شب گذشته و در جریان استریم زنده‌ی Developer_Direct مایکروسافت رونمایی و ساعاتی بعد در فروشگاه دیجیتال مایکروسافت منتشر شد، توسط John Johanas که هواداران بازی‌های این استودیو او را از بازی The Evil Within 2 به‌خاطر دارند، کارگردانی شده است. بازیکنان در نقش یک ستاره‌ی جوان راک با نام Chai، دربرابر نقشه‌های شرورانه‌ی یک ابرشرکت بزرگ با نام Vandelay ایستادگی خواهند کرد. استفاده از قطعات موسیقی گروه‌های The Black Keys و Nine Inch Nails نیز از دیگر ابعاد جذاب بازی اکشن مبتنی بر ریتم Hi-Fi Rush هستند.

والپیپر بازی Hi-Fi Rush

بازی محبوب GoldenEye 007 از مجموعه‌ی جاسوسی جیمز باند که یکی از آثار برجسته‌ی‌ تاریخ بازی‌های شوتر محسوب می‌شود، دومین بازی جدید سرویس گیم‌پس خواهد بود که از فردا ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) روی کنسول‌های ایکس باکس و سرویس گیمینگ کلاود ایکس باکس در دسترس قرار می‌گیرد. پشتیبانی از وضوح تصویر 4K، بازی کواپ چهارنفره‌ی آفلاین، نرخ فریم بهبودیافته و اچیومنت‌های جدید از جمله ویژگی‌های این نسخه از بازی هستند که همزمان با عرضه روی پلتفرم‌های ایکس باکس، روی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ نیز در دسترس خواهد بود. البته نسخه‌ی سوییچ شامل بخش آنلاین نیز می‌شود.

بازی شوتر روگ‌لایک Roboquest استودیوی مستقل RyseUp، یکی دیگر از بازی‌های جدید سرویس گیم‌پس است که مدت‌ها پس از عرضه روی گیم‌پس پی‌سی، حالا قرار است از روز ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) در قالب دسترسی زودهنگام (Game Preview) روی کنسول‌های ایکس باکس نیز قابل بازی شود. امکان بازی به‌صورت تک نفره یا کواپ دو نفره از ویژگی‌های این نسخه از Roboquest هستند که تجربه‌ی متفاوتی برای جست‌وجو برای یافتن شهر فراموش‌شده‌ی Haven-City را برای گیمرها فراهم می‌کند.

تصویر بازی Age of Empires 2: Definitive Edition

نسخه‌ی Definitive Edition بازی استراتژیک Age of Empires II که در سال ۲۰۱۹ برای اولین‌بار در دسترس هواداران قرار گرفت و از گرافیک بهبودیافته و وضوح تصویر 4K نیز بهره می‌برد، در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) به‌صورت همزمان برای روی کنسول‌های ایکس باکس و سرویس گیمینگ ابری مایکروسافت در دسترس قرار می‌‌گیرد. این نسخه از بازی شامل تمامی محتوای اضافه عرضه شده‌ی پرشمار قبلی بازی مانند DLCهای بزرگ Rise of the Rajas، پادشاهی‌های آفریقایی و The Forgotten می‌شود. چهار تمدن جدید کومانی، امپراتوری گورکانیان، لیتوانی و پادشاهی بلغارستان از دیگر محتوای این نسخه از بازی به‌شمار می‌آیند.

بازی استراتژیک Inkulinati که از نظر طراحی هنری به بازی Pentiment استودیوی آبسیدین شباهت زیادی دارد و بازی مبارزه‌ای انیمه‌ای JoJo’s Bizarre Adventure All-Star Battle R از استودیو CyberConnect2، دو بازی دیگر مشترکین گیم‌پس روی کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و کلاود هستند؛ آثاری که از روز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) برای دارندگان این سرویس قابل بازی خواهند بود.

Hi-Fi Rush در فهرست بازی‌ های گیم پس در نیمه دوم ماه ژانویه

در روز دوم فوریه (۱۳ بهمن) دو بازی Darkest Dungeon و بازی ریسینگ Grid Legends به فهرست بازی‌های سرویس گیم پس اضافه می‌شوند. Darkest Dungeon که برای همه‌ی کاربران در دسترس خواهد بود، بازیکنان را در مسیر یک ماجراجویی حماسی و در ژانر روگ‌لایک قرار می‌دهد و Grid Legends جدیدترین ساخته‌ی استودیوی کدمسترز در سبک مسابقات اتوموبیل‌رانی محسوب می‌شود. البته این عرضه‌ی گرید لجندز مخصوص مشترکین گیم‌پس روی سرویس گیمینگ ابری مایکروسافت خواهد بود.

درنهایت در روز هفتم فوریه (۱۸ بهمن) نسخه Game of the Year Edition بازی مسابقه‌ای Hot Wheels Unleashed که شامل تمامی محتوای عرضه شده‌ی قبلی این بازی مانند سه باندل HOT WHEELS PASS می‌شود، در دسترس تمامی کاربران گیم‌پس روی پلتفرم‌های مختلف قرار می‌گیرد.

سه محتوای مخصوص Ancient Dragon Hunter Armor در بازی الدر اسکرولز آنلاین، باندل Special Gift بازی آنلاین Black Desert و بسته‌ی اسکین‌های Norwegian Woodchuck برای بازی Vigor از جمله محتوای خاص در دسترس مشترک‌های سطح آلتیمیت گیم‌پس در هفته‌های آینده هستند. رویداد محدود The Secret Wilds بازی آنلاین Sea of Thieves نیز طی همین مدت و تا دوم فوریه (۱۳ بهمن) در انتظار گیمرها خواهد بود.

Hi-Fi Rush در فهرست بازی‌ های گیم پس در نیمه دوم ماه ژانویه

مایکروسافت همچنین تایید کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Donut County
  • Taiko no Tatsujin: The Drum Master
  • Telling Lies
  • Worms WMD

مطابق برنامه‌ی ماهانه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر از فروشگاه‌های دیجیتالی مایکروسافت روی ویندوز و کنسول‌های ایکس باکس خریداری کنند.

نظر شما کاربران بیکینگ در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا