بازی

بازگشت تیم آلن برای صداپیشگی باز لایتیر در انیمیشن داستان اسباب بازی ۵

بازگشت تیم آلن برای صداپیشگی باز لایتیر در انیمیشن داستان اسباب بازی ۵

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی اخیرا از تولید انیمیشن Toy Story 5 (داستان اسباب‌بازی ۵) خبر داد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تیم آلن دوباره برای صداپیشگی کاراکتر باز لایتیر در این دنباله باز خواهد گشت. تیم آلن با انتشار یک توئیت تازه اظهار داشت: «به‌زودی می‌بینمت وودی. تو رفیق کوچولوی غمگین عجیب‌وغریبی هستی و دلم برات می‌سوزه. می‌ریم که قسمت پنجم را داشته باشیم! به‌سوی بی‌نهایت و فراتر از آن».

شرکت دیزنی پس از شکست نسبتا فاجعه‌بار انیمیشن Lightyear (لایتیر) در سال گذشته به تولید انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۵ چراغ سبز تولید نشان داد. آن اسپین-آف که به داستان پیدایش باز لایتیر با صداپیشگی کریس ایوانز می‌پرداخت، با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری تنها موفق به فروش ۲۲۶.۴ میلیون دلار در سراسر جهان شد. این انیمیشن با واکنش خوبی از منتقدها مواجه شد و پس از نمایش در شبکه آنلاین دیزنی پلاس توانست به موفقیت‌هایی دست یابد.

تیم آلن از زمان اکران نخستین انیمیشن Toy Story در سال ۱۹۹۵ وظیفه صداپیشگی کاراکتر باز لایتیر را برعهده داشت و به‌همراه تام هنکس، صداپیشه کاراکتر وودی در ۴ قسمت این مجموعه حضور یافت. تام هنکس پس از انتخاب کریس ایوانز برای صداپیشگی باز لایتیر در انیمیشن Lightyear گفت: «آن‌ها اجازه انجام این کار را به تیم آلن ندادند که آن را درک نمی‌کنم». نظر به اینکه داستان اسباب‌بازی ۵ به‌تازگی معرفی شد، احتمالا چند سال تا اکران فاصله دارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا