تکنولوژی

شیائومی 12 اولترا احتمالاً به جای شیائومی میکس 5 به بازار عرضه خواهد شد

شیائومی 12 اولترا احتمالاً به جای شیائومی میکس 5 به بازار عرضه خواهد شد

گمانه‌زنی‌ها در مورد گوشی‌های شیائومی 12 اولترا و شیائومی میکس 5 کماکان ادامه داشته و حالا به‌نظر می‌رسد که شیائومی تغییراتی را در برنامه‌ی عرضه‌ی این دو گوشی پرچمدار ایجاد کرده است.

بر اساس اطلاعات جدید، شیائومی ساخت گوشی میکس 5 را لغو کرده و قصد دارد تا شیائومی 12 اولترا را به جای آن روانه‌ی بازار کند. این در حالی است که پس از عرضه‌ی سری شیائومی 12، گمانه‌زنی‌ها به لغو مراحل تولید گوشی شیائومی 12 اولترا و جایگزینی آن توسط میکس 5 اشاره داشتند. مدتی بعد نیز گزارش‌هایی از عرضه‌ی احتمالی هر دو گوشی در سال جاری منتشر شد اما حالا به‌نظر می‌رسد که شیائومی برنامه‌های خود را تغییر داده است.

شیائومی میکس 5

عدم عرضه‌ی شیائومی میکس 5 منطقی به‌نظر می‌رسد چرا که بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، قرار بود تا این گوشی از سخت افزار مشابه شیائومی 12 اولترا استفاده کند. هر چند که شیائومی در بازار گوشی‌های میان‌رده عملکرد خوبی داشته است اما احتمالاً این شرکت قصد دارد تا گوشی‌های بالارده و پرچمدار بهتری را به بازار عرضه کند و عدم عرضه‌ی میکس 5 نیز به همین دلیل بوده است. البته شیائومی میکس 4 نیز با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشد و شاید این موضوع نیز یکی از دلایل لغو مراحل تولید میکس 5 باشد.

نظر شما در مورد سری شیائومی 12 چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به شیائومی 12 اولترا اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: NotebookCheck

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا