اینترنت

هواوی P50 پرو در سه ترکیب رنگ جدید عرضه می شود؛ آبی کهکشانی، نارنجی و سفید

هواوی P50 پرو در سه ترکیب رنگ جدید عرضه می شود؛ آبی کهکشانی، نارنجی و سفید

هواوی اخیرا در چین رویدادی را برگزار کرده و طی آن، از محصولات جدیدی پرده برداشته است. چینی‌ها به تازگی از سه رنگ جدید پرچمدار خود، یعنی هواوی P50 پرو نیز رونمایی کرده‌اند. این رنگ‌های جدید شامل آبی، نارنجی و سفید می‌شوند.

هواوی در رویداد جدیدش گوشی هوشمند هواوی P50E را معرفی کرد، اما این گوشی تنها محصول جدید هواوی در این مراسم نبوده است. چشم بادامی‌ها در اقدامی جدید، به تنوع رنگی هواوی P50 پرو که پرچمدار این کمپانی است نیز افزوده‌اند. این گوشی پرچمدار پیش‌تر در رنگ‌های مشکی، طلایی، سفید صدفی، صورتی و یک سری نسخه خاص عرضه شده بود.

رنگ‌های جدید هواوی P50 Pro

رنگ‌های جدید هواوی P50 Pro

این بار اما هواوی رسماً از سه رنگ جدید هواوی P50 Pro پرده‌برداری کرده است. این رنگ‌های جدید شامل نارنجی، سفید و آبی کهکشانی می‌شوند. در مورد رنگ آبی کهکشانی این گوشی باید بگوییم که یک سری رنگ مشابه ستاره‌های کهکشان روی آن نقش بسته‌اند. این رنگ ضد جذب رد اثر انگشت است. دو رنگ دیگر نیز برای سلیقه‌های مختلف مناسب هستند.

رنگ‌های جدید هواوی P50 Pro
تمام رنگ‌های هواوی پی 50 پرو

جالب آن‌که قیمت رنگ‌های نارنجی و سفید این گوشی تقریباً 80 دلار از رنگ آبی کهکشانی آن گران‌تر است. بنابراین برای خریداری دو رنگ نارنجی و سفید مجبور به پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود. دلیل اصلی این موضوع، استفاده از قاب پشتی چرمی در این گوشی‌ها است.

برای یادآوری، هواوی P50 Pro در دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون 888 و Kirin 9000 روانه بازار می‌شود و از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتزی است.

دوربین اصلی این گوشی چهارگانه بوده و از حسگرهای 13+40+64+50 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. باتری 4360 میلی‌آمپر‌ساعتی، وظیفه تأمین انرژی هواوی پی 50 پرو را بر عهده دارد. این گوشی از سرعت شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا