بازی

واکنش منفی کاربران به تمسخر علاقه‌مندان به بازی‌ های تک نفره توسط EA

واکنش منفی کاربران به تمسخر علاقه‌مندان به بازی‌ های تک نفره توسط EA

حساب توییتر EA به‌دنبال انتشار پستی در رابطه با یکی از ترندهای این روزهای فضای مجازی که در پست‌های طنز به چشم می‌خورد، به شوخی با کاربران بازی‌های تک نفره پرداخت. البته که مشخص بود هدف این ناشر بزرگ صنعت بازی، شوخی با گروهی از گیمرها بود اما به نظر می‌رسد که این شوخی چندان با واکنش مثبت مخاطبان روبه‌رو نشده و در عوض واکنش‌های شدیدا منفی را به‌دنبال داشته است. حتی Jackspeticeye، یکی از یوتیوبرهای شناخته شده‌ی دنیای بازی نیز این پست را توهین آمیز قلمداد کرد.

توییت EA درباره بازی های تک نفره

اما نکته‌ی جالب توجه اینجا است که الکترونیک آرتز سابقه‌ی چندان موفقیت آمیزی در عرضه‌ی بازی‌های چندنفره طی سال‌های گذشته نداشته است و ازاین‌رو این شوخی چندان به جایی به نظر نمی‌رسید. مثلاً Anthem یکی از بازی‌های چندنفره‌ی EA بود که بعد از عملکردی ناامیدکننده، توسط تیم توسعه‌دهندگان خود رها شد یا Battlefield 2042 که چندان وضعیت رضایت بخشی ندارد.

با درنظرگرفتن این موارد و همچنین لوت باکس‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای بی‌شماری که EA علاقه‌ی زیادی به آن‌ها دارد و همواره مورد انتقاد طرفداران قرار داشته، جای تعجب نیست که مردم واکنش خوبی به این شوخی‌ها نداشته باشند.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با بیکینگ و سایر کاربران در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا