تکنولوژی

ردمی 10 سی (Redmi 10C) توسط شیائومی معرفی شد

ردمی 10 سی (Redmi 10C) توسط شیائومی معرفی شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

روز گذشته بود که زمزمه‌هایی از عرضه قریب الوقوع ردمی 10 سی (Redmi 10C) به گوش رسید و امروز شاهد رونمایی رسمی این گوشی در نیجریه هستیم. شعبه نیجریه شیائومی امروز چند تصویر از ردمی 10 سی را در اکانت توییتر خود منتشر کرده که این محصول را در سه رنگ‌بندی مختلف نشان داده و البته مشخصات کلیدی و قیمت آن را نیز فاش می‌کند. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

ردمی 10 سی به تراشه اسنپدراگون 680 مجهز شده و از یک صفحه نمایش 6.71 اینچی با بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی بهره می‌برد. قاب پشتی و بافت‌دار این گوشی یک برجستگی مربعی شکل و بزرگ در گوشه بالای سمت چپ خود دارد که اسکنر اثر انگشت، فلاش و دو لنز دوربین در آن جای گرفته‌اند. در ضمن، سنسور اصلی این دوربین دوگانه یک واحد 50 مگاپیکسلی است.

ردمی 10 سی در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز عرضه شده و دارای دو پیکربندی حافظه 4/64 و 4/128 گیگابایتی است که به ترتیب معادل 190 و 210 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

ردمی 10 سی

شیائومی هنوز بقیه مشخصات ردمی 10 سی را اعلام نکرده، اما تأیید کرده که این گوشی هوشمند در حال حاضر از طریق چند خرده فروشی در نیجریه در دسترس قرار گرفته است.

اما نکته عجیب اینکه برخی خرده‌فروشی‌های نیجریه ردمی 10 سی را با ظاهری متفاوت و تراشه پردازشی و اندازه صفحه نمایش نادرست لیست کرده‌اند و از همین رو برای کسب اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر وارد شدن این گوشی به سایت رسمی شیائومی بمانیم. شیائومی روز 17 مارس (26 اسفند) یک رویداد ویژه در هند برگزار خواهد کرد و احتمالاً جزئیات بیشتری در مورد ردمی 10 سی و یا احتمالاً نسخه تغییر نام یافته ارائه خواهد شد.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا