بازی

سفر به دنیای کوانتومی در اولین تریلر فیلم Ant-Man 3

سفر به دنیای کوانتومی در اولین تریلر فیلم Ant-Man 3

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania منتشر شده است. در اولین تریلر فیلم Ant-Man 3 شاهد سفر به دنیای کوانتومی هستیم و در ادامه مشخص می‌شود که در آن یک جهان مخفی وجود دارد که در آن کانگ فاتح حکمرانی می‌کند و وضعیت برای اسکات لنگ و دخترش به‌همراه هوپ کم کم پیچیده می‌شود. در طول تریلر همچنین می‌توانیم شخصیت بیل موری را ببینیم و در اواخر تریلر شاهد ورود کانگ فاتح هستیم و برای اولین‌بار می‌توانیم نگاهی کوتاه به ظاهر او داشته باشیم.

در اولین تریلر فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania اطلاعات خیلی زیادی فاش نمی‌شود و ظاهرا نسبت به دو فیلم اول، قرار است شاهد فیلمی نسبتا بزرگ‌تر و حتی کمی جدی‌تر باشیم. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، مارول اولین پوستر فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد کانگ فاتح به‌همراه انت من و واسپ هستیم که کوچک شده و روی انگشت کانگ هستند و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

اولین پوستر فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ، جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، رندل پارک در نقش جیمی وو و بیل موری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man 3 را براساس فیلمنامه‌ای از جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty، بر عهده داشته است.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا