بازی

صداپیشه مرد عنکبوتی: بازی Spider-Man 2 بزرگ و تحسین‌برانگیز است

صداپیشه مرد عنکبوتی: بازی Spider-Man 2 بزرگ و تحسین‌برانگیز است

چند هفته‌ی قبل استودیو اینسامنیاک گیمز شرکت سونی اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 طی فصل پاییز سال ۲۰۲۳ روی کنسول PS5 عرضه می‌شود. حالا در جدیدترین اخبار بازی و با یک مصاحبه‌ی تازه، یوری لوونتال راجع به این ویدیوگیم صحبت کرده است. او وظیفه‌ی صداپیشگی در نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در بازی‌های اسپایدرمن استودیو Insomniac را بر عهده دارد.

لوونتال می‌گوید تیم سازنده به پنجره‌ی زمانی اعلام‌شده برای انتشار بازی اطمینان دارد و اسپایدرمن ۲ همچنان قرار است در فصل پاییز از راه برسد. او توضیح داد: «بازی بزرگی است و در نتیجه من همچنان مشغول انجام مقداری کار برای آن هستم. می‌دانم که به تاریخ انتشار مورد نظرشان اطمینان دارند و اینسامنیاک همواره در این زمینه (پیش‌بینی درست تاریخ عرضه) عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

واضح است که نمی‌توانم آن‌چنان درباره‌ی بازی صحبت کنم، اما به شما می‌گویم که تحسین‌برانگیز/چشم‌گیر است. برای تجربه‌ی [بازی Marvel’s Spider-Man 2] توسط شما بسیار هیجان‌زده هستم. آن‌ها باتوجه‌به دو بازی قبلی سری می‌دانند که باید پا در کفش‌های بزرگی بگذارند (انتظارات زیادی را برآورده کنند) و این کار را انجام داده‌اند. من واقعا نمی‌توانم صبر کنم تا مردم آن را بازی کنند».

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخی نامعلوم از پاییز سال ۲۰۲۳ به‌دست گیمرهای پلی استیشن 5 می‌رسد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا