بازی

واکنش منتقدین به بازی Forspoken

واکنش منتقدین به بازی Forspoken

لومینوس پروداکشنز در گذشته بازی Final Fantasy 15 را توسعه داده بود و Forspoken، بازی جدید آن‌ها در نمایش‌های خود خبر از یک تجربه کاملا متفاوت را می‌داد. استفاده از جادو، موردی است که سازنده روی آن تمرکز بسیاری کرده و فری، قهرمان داستان قادر به استفاده از جادوهای متعددی است تا بتواند به‌خوبی از نقطه ضعف‌های دشمنان خود استفاده کرده و به آن‌ها آسیب برساند. دراین‌میان، سیستم مبارزات بازی و گشت‌وگذار در Athia (نام جهان فورسپوکن) با پارکور ترکیب شده است.

درجریان نسخه دمو، سیستم مبارزات بازی به‌نظر جالب می‌رسید و از نظر بصری، مشکلاتی وجود داشت که انتظار می‌رفت در نسخه اصلی رفع شده باشند. این در حالی است که بعد از ظهر میانگین امتیازات بازی Forspoken منتشر شد و شاهد عملکرد متوسطی از جدیدترین ساخته لومینوس پروداکشنز هستیم. به‌نظر می‌رسد بازی از نظر محتویات و داستان‌سرایی عملکرد خوبی ندارد و مبارزات بازی، برای عده‌ای سرگرم کننده بوده و عده‌ای دیگر آن را خسته‌کننده قلمداد کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Forspoken را در بیکینگ مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Forspoken

  • سازنده: لومینوس پروداکشنز
  • ناشر: اسکوئر انیکس
  • پلتفرم: پی سی، پلی استیشن 5
  • سبک: اکشن جهان باز

گیم پلی بازی Forspoken

هابی کنسولز: ۸۰ از ۱۰۰

قطعا Forspoken آن بازی نسل بعدی نیست که همه منتظر آن بودند، اما باتوجه به نسخه دمو آن‌قدر هم بد نیست. بازی المان‌هایی نظیر داستان دارد که جا داشت بهبود پیدا کنند، اما مبارزات و حرکت کردن در جهان بازی آن هم در جهانی که پرشده از موارد مختلف، سرگرم کننده است. مواردی که پس از دیدن تیتراژ پایانی هم شما را متقاعد می‌کنند تا به گشت‌وگذار بیشتر بپردازید.

گیم اینفورمر: ۷۵ از ۱۰۰

داستان Forspoken و مبارزات آن در حدواندازه حرکات و گشت‌و‌گذار در بازی نیستند. خوش‌بختانه این دو المان سبب شده تا اکثر تجربه بازی سرگرم کننده باشد. من بخش کمپین بازی را تقریبا پس از گذشت ۱۵ ساعت تمام کردم و حال جهانی پیش روی من است که پر از دشمنان و موارد مختلف بوده و دوست دارم تا مجددا وارد آن شده و به گشت‌و‌گذار بپردازم. روایت داستان به یاد من نخواهد ماند و بعضی وقت‌ها در جهان بازی از مبارزه کردن دوری می‌کردم، اما عاشق این بودم که ازطریق فری در جهان Athia به گشت‌وگذار و پیدا کردن تمامی صندوق‌های Treasure و موارد مخفی بپردازم.

آی‌جی‌ان: ۶۰ از ۱۰۰

مبارزات و پارکور فورسپوکن می‌توانند سرگرم کننده باشند، اما آن‌قدر سرگرم کننده نیستند تا باوجود داستانی کلیشه‌ای و جهانی خالی، گشت‌و‌گذار در آن جالب باشد.

گیمزرادار: ۵۰ از ۱۰۰

Forspoken زمانی جذاب است که به گشت‌وگذار در جهان Athia پرداخته و از جادوهای مختلف استفاده می‌کنید. این در حالی است که داستان فانتزی کاراکتری فری صرفا از لذت این تجربه کم می‌کند.

گیم اسپات: ۵۰ از ۱۰۰

فورسپوکن از نظر بصری مهیج بوده و موسیقی‌های لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد، اما از نظر مبارزات حوصله سربر بوده، شخصیت‌پردازی ضعیف است و سیستم حرکتی بی اساس بازی سبب شده تا یک تجربه متوسط را شاهد باشیم.

واکنش منتقدین به بازی Forspoken

واکنش منتقدین به بازی Forspoken


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا