بازی

انتشار اولین پوستر رسمی فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان

انتشار اولین پوستر رسمی فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت Universal درحالی‌که دقیقا یک سال تا اکران فیلم Oppenheimer باقی مانده، نخستین پوستر رسمی آن را منتشر کرد. در این پوستر شاهد جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب هسته‌ای با نقش‌آفرینی کیلین مورفی درکنار یک انفجار بزرگ هستیم. جمله‌ی «دنیا برای همیشه تغییر می‌کند»، روی پوستر رسمی فیلم اوپنهایمر نقش بسته است.

امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور و فلورنس پیو تنها برخی از بازیگرهای معروف فیلم سینمایی Oppenheimer هستند. این اثر اقتباسی جدید توسط کریستوفر نولان، کارگردان فیلم Inception و فیلم Interstellar ساخته می‌شود و اکنون مراحل پسا-تولید را طی می‌کند. نخستین پوستر فیلم Oppenheimer را در ادامه مشاهده می‌کنید.

پدر بمب اتم در کنار انفجار بزرگ در اولین پوستر فیلم اوپنهایمر، اثر جدید کریستوفر نولان

کریستوفر نولان این بار هم برای ساخت فیلم خود سراغ استفاده از دوربین‌های آی‌مکس رفت. براساس تازه‌ترین گزارش‌ها اکنون برخی از سینماهای IMAX قبل از اکران فیلم Nope، نخستین تیزر فیلم اوپنهایمر را برای تماشاگرها پخش می‌کنند.

فیلم Oppenheimer برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. هویته ون هویتما در مقام فیلم‌بردار، جنیفر لیم در مقام تدوین‌گر، روث دی یانگ در مقام طراح صحنه و لودویگ گورنسن در مقام آهنگساز با نولان برای ساخت اوپنهایمر همکاری می‌کنند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا