تکنولوژی

مقایسه کولر گازی ال جی و کولر گازی سامسونگ و بهترین انتخاب

مقایسه کولر گازی ال جی و کولر گازی سامسونگ و بهترین انتخاب

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

گرما در عین حال که در زمستان سبب آرامش است، در تابستان سبب ناراحتی و فشار عصبی است! در کشور ما نیز برای مقابله با این وضعیت دمایی همانند سایر کشور‌ها، از لوازم سرمایشی بسیاری استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین این وسایل، کولر گازی است. کولر گازی به دلیل توان بالایی که دارد یک انتخاب فوق‌العاده است. حتی در استان گرمسیر کشور، کولر گازی نه تنها یک انتخاب فوق‌العاده که یک ضرورت است چرا که هیچ چیز دیگر، توانایی مقابله با آن حجم از گرما را ندارد.

کولر گازی‌هایی با توان ۳۰۰۰۰، برای محیط‌هایی ۷۰ تا ۱۰۰ متری مناسب هستند و همه افراد برای هال و یا سالن پذیرایی خانه خود اقدام به خرید یک کولر گازی با توان ۳۰۰۰۰ می‌کنند. شرکت‌های لوازم خانگی بسیاری اقدام به طراحی و تولید کولر گازی با این توان کرده‌اند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به ال جی و سامسونگ اشاره کرد. این دو شرکت که همیشه رقابتی چشم‌گیر در زمینه لوازم خانگی و حتی گوشی موبایل داشته‌اند در این زمینه نیز هر دو محصولاتی فوق‌العاده عرضه کرده‌اند. در ادامه به معرفی و مقایسه کولر گازی ال جی و کولر گازی سامسونگ می‌پردازیم.

مقایسه کولر گازی ال جی NP۳۰۷SK۳ با سامسونگ MAX۴ مدل AR۳۰MQFU

دانستن ویژگی‌های متفاوت و مشابه این دو مدل کولر گازی به شما کمک می‌کند تا بر اساس خواسته و نیاز خود بتوانید محصولی را تهیه کنید که کاملاً برای شما کاربردی و بهتر باشد.

قیمت کولر گازی

همان‌طور که همه می‌دانیم، کولرهای گازی‌ نسبت به سایر انواع لوازم سرمایشی لوازم گران‌قیمتی هستند و حتی کوچک‌ترین تفاوت قیمت، می‌تواند برای عده‌ای مهم باشد. قیمت کولر گازی ال جی و کولر گازی سامسونگ هر دو در یک رنج قیمت است و به دلیل نوسانات قیمت ارز نمی‌توان قیمت ثابتی برای این دو در نظر گرفت اما کولر گازی ال جی مقدار بسیار کمی در حد ۱۵۰ هزار تومان گران‌تر از کولر گازی سامسونگ است. این مقدار بسیار کم قاعدتاً قابل چشم پوشی است و شما می‌توانید تنها بر اساس تطابق ویژگی‌های هر کدام با نیاز خود، اقدام به خرید یکی از این دو کولر گازی کنید.

برای قیمت و تاریخچه کولر گازی، حتما پیشنهاد میکنیم مقاله معرفی انواع برند و بهترین فروشگاه برای قیمت کولر گازی را مطالعه کنید.

مصرف انرژی کم‌تر

هر دو شرکت سامسونگ و ال جی، سیاست خود را بر کم مصرف بودن محصولات خود گذاشته‌اند چرا که کولر‌های گازی معمولاً از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آیند و افراد را با قبوض برقی با مبالغ نجومی روبرو می‌کنند. بنابراین این مهم است که برای کم‌تر هزینه کردن برای هزینه برق و همچنین پایبندی به اصول کاهش مصرف انرژی‌های تجدیدناپذیر، کولر گازی‌ خریداری نمایید که مصرف انرژی کم‌تری داشته باشد.

کولر گازی سامسونگ نیز با رده مصرف انرژی A+ نیز کم مصرف به شمار می‌آید اما از آن‌جایی که در کولر گازی ال جی از کمپرسور Dual Inverter استفاده شده است که خود تا ۷۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و همچنین به دلیل برخوردار بودن این کولر از سیستم اسکن هوشمند صرفه‌جویی که تا ۱۳ درصد مصرف انرژی را کاهش می‌دهد مصرف این کولر نسبت به سایرین، ۸۳ درصد کم‌تر است که باعث می‌شود رده مصرف انرژی آن A+++ باشد. اگر کم مصرف بودن برای شما مسأله مهمی است، بدون شک کولر گازی ال جی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

مقایسه کولر گازی ال جی با سامسونگ

قابلیت تحمل نوسانات ولتاژ، با بُرد اسمارات اینورتر

ولتاژ جریان برق در اثر عوامل مختلفی ممکن است تغییر کند و این تغییر ولتاژ می‌تواند در طولانی مدت سبب آسیب به دستگاه شود. حتی اگر این تغییر ولتاژ به صورت ناگهانی رخ دهد مانند اتفاقی که هنگام رعد و برق رخ می‌دهد، ممکن است سبب سوختن و خراب شدن لوازم خانگی برقی شود. کولر گازی وسیله‌ای است که نسبت به سایر لوازم خانگی برقی، حساسیت بیشتری نسبت به تغییر ولتاژ از خود نشان می‌دهد تا جایی که بسیاری از کولرهای گازی‌ه هنگام تغییر ولتاژ جریان برق، از کار می‌افتند و در جریان غیرثابت کار نمی‌کنند. گرچه موتور کولر گازی ال جی نیز در برابر تغییر ولتاژ مقاوم است و همچنان به کار کردن ادامه می‌دهد اما کولر گازی سامسونگ، برای کار کردن در هنگام تغییر ولتاژ تا ۲۵ درصد طراحی شده است. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که ولتاژ برق چندان ثابتی ندارد کولر گازی سامسونگ انتخاب بهتر و مناسب‌تری خواهد بود.

صدای کم‌تر کولر گازی ال جی کم مصرف

لوازم خانگی برقی معمولاً هنگام کار صدا تولید می‌کنند. کولر گازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. قاعدتاً کولر گازی به عنوان وسیله‌ای که قرار است ساعات زیادی در روز، حتی در مناطق گرمسیر به صورت ۲۴ ساعته کار کند هر چه صدای کم‌تری تولید کند برای زمان‌های خواب و استراحت مطلوب‌تر خواهد بود. کولر گازی ال جی، برای کار کردن با تولید صدای کم‌تر بهینه شده است و اگر خانه‌ای با آرامش و سر و صدای کم‌تری را ترجیح می‌دهید ممکن است بخواهید کولر گازی ال جی را به سامسونگ ترجیح دهید.

همچنین خوب است بدانید که جریان هوای کولر گازی ال جی به صورت ۴ طرفه و کولر گازی سامسونگ به صورت دو طرفه (از بالا و پایین) توزیع می‌شود. در نظر گرفتن این مسأله بر حسب نیاز شما، به هنگام خرید می‌تواند به خریدی با رضایت بخشی بیشتری منجر شود. برای خرید بهترین کولر گازی ال جی حتما به صفحه قیمت و خرید کولر گازی ال جی اینجا مراجعه کنید.

درباره تفاوت‌های این دو نوع کولر گازی صحبت کردیم و مقایسه‌ای بین آن‌ها صورت گرفت و حال شما می‌توانید با در نظر گرفتن تمامی جنبه‌ها آن‌چه برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید. ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگر این دو محصول تقریباً مشابه هستند. به عنوان مثال هر دو این دو محصول دارای قابلیت خواب راحت (تنظیم دمای دستگاه مطابق با دمای بدن افراد در سطوح مختلف خواب) همچنین تنظیم دمای خودکار در حالت عادی نیز هستند. هر دوی آن‌ها قابلیت عملکرد به عنوان وسیله سرمایشی و گرمایشی را دارند؛ شستشوی اتوماتیک پنل داخلی ویژگی‌ است که سبب جلوگیری از ایجاد انواع کپک و باکتری‌ها درون دستگاه می‌شود و هر دوی این محصولات آن‌ها را دارا هستند.

مقایسه کولر گازی سامسونگ با ال جی

انواع مختلف کولر گازی را از کولر نیو بخرید.

کولرنیو نام یک فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید کولر گازی است که شما می‌توانید در آن انواع کولر با توان‌های ۱۲، ۱۸، ۲۴، ۳۰ و ۳۶ هزار از برند‌های مطرح و به روز دنیا نظیر اجنرال، ال جی، گرل، بوش، سامسونگ، جنرال، توشیبا، ایران رادیاتور و… را بر حسب نیاز خود با قیمتی مناسب از یک فروشگاه معتبر تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید می‌توانید به کولرنیو به نشانی اینترنتی https://coolernew.com/ مراجعه نمایید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا