رمز ارز

جنسیس نزدیک به ورشکستگی است!

جنسیس نزدیک به ورشکستگی است!

جنسیس نزدیک به ورشکستگی است!

فروپاشی FTX در اواخر سال ۲۰۲۲ ممکن است نقطه پایانی برای جنسیس نیز باشد. این شرکت در اوایل همان سال تحت تاثیر ماجرای ورشکستگی صندوق تامینی کریپتو Three Arrows Capital گرفت. به همین دلیل  متحمل ضرر چند صد میلیون دلاری شد.

Genesis، کارگزاری ارز دیجیتال – که واحد وام ‌دهی آن برداشت‌ های مشتریان را پس از ورشکستگی FTX متوقف کرد – در حال ایجاد پرونده ورشکستگی است.

بلومبرگ گزارش داد که Genesis گلوبال کپیتال در حال مذاکره محرمانه با شرکت های اعتبار دهنده است. این شرکت هشدار داد که اگر نتواند سرمایه خود را افزایش دهد، ورشکسته می شود.

طبق گزارشات، جنسیس در حال مذاکره با طلبکاران در مورد ایجاد یک طرح توافقی ورشکستگی است. در این طرح دو طرف قبل از هرگونه تشکیل پرونده به یک توافق بازسازی می رسند. بعد از آن معامله در دادگاه ورشکستگی نهایی می شود.

از زمان ورشکستگی صرافی FTX در ماه نوامبر، Genesis در تلاش بود تا سرمایه جدیدی را جمع آوری کند یا با طلبکاران به توافق برسد. واحد وام‌ دهی این شرکت به دلیل انحلال FTX مجبور به تعلیق کردن برداشت ها شد. به علاوه، شرکت مادر Genesis گروه ارز دیجیتال DCG، برای جبران ۹۰۰ میلیون دلار از سپرده های قفل شده تحت فشار قرار گرفت. جنسیس اواخر سال گذشته سعی کرد که بانک سرمایه گذاری Moelis & Co را برای کمک به بررسی گزینه ها حفظ کند.

پیش از این در سال ۲۰۲۲، جنسیس شاهد منحل شدن وام ۲.۴ میلیارد دلاری خود در صندوق تامینی Three Arrows Capital بود. چرا که پس از سقوط Three Arrows به دلیل قرار گرفتن در معرض شبکه ترا ارزش توکن و استیبل کوین آن کاهش یافت.

طبق آمار بیکینگ، DCG همچنین شرکت مادر CoinDesk نیز است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا