تکنولوژی

مشخصات اصلی گوشی بلک شارک 5 فاش شد

مشخصات اصلی گوشی بلک شارک 5 فاش شد

گوشی‌های گیمینگ سری بلک شارک 5 در حال حاضر در دست ساخت بوده و گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی آن‌ها در دو نسخه‌ی پایه و پرو اشاره داشته‌اند. نسخه‌ی پایه‌ی بلک شارک 5 مدتی پیش با شماره مدل KTUS-A0 در وب‌سایت MIIT چین مشاهده شده بود و حالا یکی از افشاگران معتبر چینی، مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده است.

بر اساس گزارش Panda is Bald، نسخه‌ی پایه‌ی بلک شارک 5 از صفحه نمایش امولد سامسونگ E4 استفاده خواهد کرد که از رزولوشن 1080 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر سایز این صفحه نمایش اعلام نشده است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از باتری 4.600 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 120 واتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 پلاس استفاده خواهد کرد.

بلک شارک 5

برای مقایسه، بلک شارک 4S پرو از صفحه نمایش امولد E4 با رزولوشن فول اچ‌دی، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 پلاس و باتری 4.500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 120 واتی بهره برده بود. از این رو به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی پایه‌ی بلک شارک 5 برخی از ویژگی‌های این گوشی را به همراه خواهد داشت.

گمانه‌زنی‌های قبلی همچنین به عرضه‌ی بلک شارک 5 پرو به همراه صفحه نمایش امولد 6.8 اینچی با رزولوشن +QHD، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 5.000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 120 واتی و رابط کاربری JOYUI اشاره داشته‌اند. گوشی‌های سری بلک شارک 4 در اسفندماه سال گذشته معرفی شدند و انتظار می‌رود که بلک شارک نسل جدید این گوشی‌ها را نیز در اسفندماه سال جاری به نمایش بگذارد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری بلک شارک چیست؟ به‌نظر شما بلک شارک باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا