بازی

در مراسم ایکس باکس چه گذشت |‌ از Fable تا استارفیلد + ۵ جایزه گیفت کارت

در مراسم ایکس باکس چه گذشت |‌ از Fable تا استارفیلد + ۵
جایزه گیفت کارت

ساعتی قبل مایکروسافت در رویداد اختصاصی ایکس‌باکس شوکیس، نمایشی از ۳۰ بازی جذاب به ارایه کرد که در این ویدیو به‌صورت خلاصه به معرفی همه آن‌ها پرداختیم.

رویداد مورد انتظار مایکروسافت با کلی بازی متنوع برگزار شد. در این رویداد جذاب ۲ ساعته، شاهد رونمایی از گیم‌پلی نزدیک به ۳۰ بازی مختلف بودیم که ۱۱ عدد از آن‌ها به استودیو‌های مایکروسافت متعلق بود. رویداد با پخش تریلری جذاب از بازی مورد انتظار Fable آغاز شد و در ادامه نیز شاهد نمایش ویدیویی از بازی استاروارز شرکت یوبی‌سافت بودیم. اما شاهد بتوان جذاب‌ترین بخش‌های کنفرانس را تریلر جذاب Hellblade 2، گیم‌پلی Avowed و نمایش ۳۰ دقیقه‌ای جذاب Starfield دانست.  از دیگر بازی‌های جذاب و مطرح رونمایی شده در رویداد شوکیس ایکس‌باکس عبارتند از 33 Immortal،‌ بازی PayDay 3، بازی Persona 3 Reload و عناوین دیگری مانند South Midnight و Flight Simulator 2024. بازی‌های معرفی‌شده روز عرضه در گیم‌پس قرار خواهند داشت که ۱۲ عدد از آن‌ها در سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران این سرویس خواهد بود.

جوایز برای کاربران یوتیوب: پنج گیفت کارت ۲۵ دلاری به قید قرعه برای کاربرانی که در یوتیوب و زیر ویدئو جمع‌بندی رویداد مایکروسافت کامنت درج کنند و کانال بیکینگ را سابسکرایب کرده باشند، اهدا خواهد شد. گیفت کارت‌ها به انتخاب برندگان از بین پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و نینتندو ارایه خواهد شد. قرعه‌کشی نیز در همین هفته برگزار و برندگان اعلام خواهند شد.

موبوگیفت، حامی پوشش بیکینگ فروشگاه معتبر عرضه انواع گیفت کارت های ایکس باکس، پلی استیشن، استیم، اپل، نینتندو و روبلاکس رسمی با تحویل فوری است. هم‌اکنون می‌توانید با ورود به سایت موبوگیفت با کد تخفیف bking از موبوگیفت گیفت‌کارت‌ها را با تخفیف خریداری کنید.

اگر رویداد ایکس‌باکس را از دست داده‌اید، در ویدئوی زیر نگاهی کوتاه به جذاب‌ترین بازی‌های معرفی شده داشتیم که شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

با تماشای ویدئو در یوتیوب، سابسکرایب چنل یوتیوب و درج کامنت، در قرعه‌کشی ۵ گیفت‌کارت ۲۵ دلاری شرکت کنید!!!!

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا