بازی

نمایش نقشه Streets of Tarkov در تریلر به‌روزرسانی جدید بازی Escape From Tarkov

نمایش نقشه Streets of Tarkov در تریلر به‌روزرسانی جدید بازی Escape From Tarkov

بازیکنان Escape From Tarkov مدت زیادی است که منتظر به‌روزرسانی ۰.۱۳ هستند و به نظر می‌رسد که فاصله‌ی زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است. در همین راستا استودیو بتل‌استیت گیمز در جدیدترین تریلر از این به‌روزرسانی نگاهی اجمالی به گیم‌پلی و برخی از لحظات اکشن در نقشه‌ی Streets of Tarkov داشته است که احتمالا مورد انتظارترین نقشه‌ی بازی به شمار می‌آید.

باتوجه‌به آنچه در تریلر جدید می‌بینیم، به نظر می‌رسد Streets of Tarkov متراکم‌ترین نقشه‌ی بازی خواهد بود که دارای فضاهای داخلی و خارجی بسیار خطرناکی است. احتمالا راه رفتن در خیابان‌های این نقشه یکی از پر استرس‌‌ترین لحظاتی باشد که بازیکنان Escape From Tarkov تا به امروز تجربه کرده‌اند؛ زیرا تقریبا امکان هدف قرار گرفتن بازیکنان توسط دیگران از هر طرف از جمله فروشگاه‌ها و ساختمان‌های اطراف وجود دارد. همچنین احتمالا Streets of Tarkov یکی از سخت‌ترین نقشه‌ها برای بازی انفرادی خواهد بود.

در این تریلر می‌توانیم بخش‌های داخلی ساختمان‌ها را مشاهده کنیم که به نظر می‌رسد محیط ویژه‌ی خود را با داشتن راهروهای طولانی، پله‌ها و لابی‌های بزرگ دارند. همچنین، بیشتر ساختمان‌ها دارای پنجره‌هایی هستند که به سوی خیابان‌ها باز می‌شوند و می‌توانند محل مناسبی برای غافلگیر کردن دشمنان اطراف باشند. متأسفانه استودیوی سازنده در این تریلر هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی به‌روزرسانی ۰.۱۳ بازی Escape From Tarkov نداشته است. بااین‌حال می‌توان خوشبین بود که تاریخ عرضه‌ی آن بسیار نزدیک شده است.

دانلود از آپارات

بازی Escape From Tarkov که به‌صورت دسترسی زودهنگام عرضه شده، تاکنون به محبوبیت زیادی نزد بازیکنان پلتفرم پی سی به‌ویژه بازیکنانی که به‌دنبال یک تجربه‌ی تیراندازی واقع‌گرایانه هستند، دست یافته است. اگرچه تیم سازنده‌ی بازی هنوز برای انتشار کامل آن به محتوا و به‌روزرسانی‌های بیشتری نیاز دارد اما در حال حاضر توانسته است جامعه‌ی بزرگی از طرفداران را پیدا کند و تولیدکنندگان محتوای محبوبی که در توییچ یا سایر پلتفرم‌های مشابه فعالیت دارند، از آن حمایت خوبی داشته‌اند. باید توجه داشت که بازی Escape From Tarkov برای اجرا شدن از لانچر مخصوص به خود استفاده می‌کند و هنوز روی پلتفرم‌های دیگر به مانند استیم در دسترس قرار نگرفته است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی بازی Escape From Tarkov را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا