اینترنت

۴۳۰ گیگابایت پهنای باند اینترنت بین‌الملل به شبکه بازگشت

۴۳۰ گیگابایت پهنای باند اینترنت بین‌الملل به شبکه بازگشت

چندی پیش اعلام شد که سگمنت دوم یک فیبر نوری که در محدوده دریایی بین قطر و امارات بوده، قطع شده و به واسطه آن، ۴۳۰ گیگابایت از ظرفیت پهنای باند اینترنت بین‌الملل که فیبر نوری مذکور حامل آن بوده، از دسترس خارج شده است.

atramart mobile

حالا عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه خود از ترمیم فیبرنوری مورد نظر و بازگشت پهنای باند از دست رفته، خبر داده است.

زارع‌پور در صفحه خود، ضمن یادآوری موضوع قطع فیبرنوری مذکور نوشت: این اختلال هفت درصد از پهنای باند مصرفی کشور را کاهش داده بود؛ اما خوشبختانه و با تلاش‌های مستمر همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت، این فیبرنوری ترمیم شده و ۴۳۰ گیگابایت پهنای باند بین‌الملل به شبکه ارتباطی کشور بازگشته است.

avang neterbit mobile

وزیر ارتباطات همچنین تاکید کرد که مسیر‌های جایگزین نیز برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی پیش‌بینی شده و اگر مجددا فیبرنوری در جایی قطع شود، از مسیرهای دیگری می‌توانیم پهنای باند از دست‌رفته را جبران کرده و دچار مشکل نشویم.

عیسی زارع‌پور در پایان به مردم اطمینان داد که هر روز و به طور مستمر، پیگیر افزایش سرعت و کیفیت اینترنت خواهد بود و در این راستا همه تلاش خود را به کار خواهد بست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا