اینترنت

بنکو V80s معرفی شد؛ گوشی هوشمندی که برای حفظ امنیت کاربران دوربین و GPS ندارد

بنکو V80s معرفی شد؛ گوشی هوشمندی که برای حفظ امنیت کاربران دوربین و GPS ندارد

شرکت بنکو امروز از یک گوشی هوشمند اندرویدی متفاوت نسبت به سایر محصولات موجود در بازار رونمایی کرده که بنکو V80s نام دارد. این گوشی هوشمند برای حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران، فاقد هرگونه دوربین و همچنین گیرنده GPS است.

مشخصات بنکو V80s

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و چیپست Unisoc SC9863A مجهز شده و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. در جلوی این دستگاه با برش قطره‌ای بالای نمایشگر روبه‌رو هستیم، اما برخلاف روند بازار و انتظار، از دوربین سلفی میزبانی نمی‌کند و فاقد هرگونه دوربین است.

بنکو V80s

بنکو V80s از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و همچنین وای فای دو بانده در اختیارتان قرار می‌دهد. روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت خودنمایی می‌کند و همچنین در بخش پایینی‌اش حفره مخصوص اسپیکر به چشم می‌خورد.

این گوشی هوشمند 195 گرم وزن دارد و ضخامتش به 9.45 میلی‌متر می‌رسد. در بخش نرم افزار با اندروید 11 روبه‌رو هستیم و کاربران می‌توانند آن را در نسخه‌های مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

این دستگاه در رنگ‌های نقره‌ای و آبی روانه بازار خواهد شد، البته هنوز اطلاعی از قیمت و همچنین تاریخ عرضه‌اش نداریم. با این حال با توجه به مشخصات فنی و همچنین عدم استفاده از دوربین و گیرنده GPS، باید منتظر قیمت پایینی برای آن باشیم.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا