فناوری

از خودروی توندرا کپستون ۲۰۲۲ رونمایی شد

از خودروی توندرا کپستون ۲۰۲۲ رونمایی شد

مجله خبری بیکینگ – شرکت تویوتا از خودروی جدید و لوکس Capstone رونمایی کرد و همانطور که قبلاً گزارش شده بود، این خودرو به نوعی پرچمدار است و به همراه پیشرانه هیبریدی استاندارد عرضه خواهد شد.

به نقل از موتور وان، این خودرو حاوی مقدار زیادی کروم است که به غیر از طرح مشبک جلوپنجره و حروف “Tundra” روی درب عقب، در سطح براق روی درپوش آینه‌های جانبی و دستگیره درها، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. البته شاید واضح‌ترین استفاده از کروم در چرخ‌های بزرگ ۲۲ اینچی آن باشد. خودروی پرچمدار Tundra دارای تودوزی چرمی سیاه و سفید است.

مونروف پانوراما به عنوان یکی از تجهیزات استاندارد روی این خودرو گنجانده شده است. برای اینکه این خودرو از نسخه‌های کوچک‌تر توندرا متمایز شود، تویوتا شیشه‌های آکوستیک را برای در‌های جلو نصب می‌کند تا کابین کمی ساکت‌تر شود.  همچنین با هزینه اضافی، خریداران می‌توانند سیستم تعلیق بادی خود تراز عقب را، برای سواری نرم‌تر انتخاب کنند.

توندرا کپستون ۲۰۲۲ تویوتا

خودروی توندرا کپستون مجهز به پیشرانه هیبریدی i-Force Max است و ۴۳۷ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ پوند فوت گشتاور دارد. موتور V۶ توئین توربو برقی این خودرو دارای یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است و ظرفیت یدک کشی ۱۰۳۴۰ پوندی را فراهم می‌کند.

هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت آن مطرح نشده، اما از آنجایی که کلاس ۱۷۹۴ با مدل هیبریدی در حال حاضر ۶۱۰۰۰ دلار قیمت دارد، احتمالا برای خرید این خودرو باید بیش از ۷۰۰۰۰ دلار پرداخت.


بیشتر بخوانید

  • تویوتا در سال ۲۰۲۱ پرجستجوترین خودروساز دنیا شد

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا