بازی

وعده نمایش‌های بیشتر از بازی های ایکس باکس پس از حضور کمرنگ در گیم اواردز

وعده نمایش‌های بیشتر از بازی های ایکس باکس پس از حضور کمرنگ در گیم اواردز

پس از اتمام مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲، برخی از طرفداران ایکس باکس اظهار نارضایتی کردند؛ زیرا در این مراسم شاهد نمایش‌های بزرگی از شرکت سونی، رقیب مایکروسافت نظیر Final Fantasy 16، دث استرندینگ 2 و Forspoken بودیم اما در طرف مقابل مایکروسافت مورد چشم‌گیری به نمایش نگذاشت. حال آرون گرینبرگ، رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس به این نگرانی‌ها پاسخ داده است.

او در توییتی به طرفداران اطمینان داده است که سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم ایکس باکس بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و بازیکنان نباید مدت زیادی برای شنیدن اخبار منتظر بمانند: «ما برای سال ۲۰۲۳ موارد زیادی و هیجان‌انگیزی برای نمایش و به اشتراک گذاشتن برنامه‌ریزی کرده‌ایم. قدردان هستم که افراد مشتاق دیدن موارد بیشتر هستند. زمان‌بندی همیشه بخش کلیدی است اما نگران نباشید. برای دیدن نمایش‌های بعدی ما نباید زیاد منتظر بمانید».

از همین حالا ایکس باکس برای سال بعد بازی‌های فرست‌پارتی را نظیر Redfall، استارفیلد و Forza Motorsport در نظر گرفته است. اما این شرکت ناچار است اکثر تمرکز خود را روی مبارزه برای تکمیل معامله خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد بگذارد. هفته پیش بود که اداره تنظیم رقابت آمریکا گفت قصد دارد مانع از تکمیل این معامله ۶۸.۷ میلیارد دلاری شود.

این اداره باور دارد معامله نامبرده می‌تواند شرکت مایکروسافت را قادر سازد تا رقیبان کنسول ایکس باکس، محتوای اشتراکی آن و بازار کلاد گیمینگ را سرکوب کند. مایکروسافت پس از اینکه کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) برای جلوگیری از تکمیل معامله طرح شکایتی ثبت کرده بود، در جواب گفت آماده است از خود در دادگاه دفاع کند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا