بازی

مشخص شدن تاریخ عرضه بازی GRIS برای کنسول‌ های نسل نهم و ایکس باکس وان

مشخص شدن تاریخ عرضه بازی GRIS برای کنسول‌ های نسل نهم و ایکس باکس وان

بدون شک بازی GRIS را می‌توان به‌عنوان یکی از متفاوت‌ترین آثار مستقل عرضه‌شده در سال‌های اخیر دانست؛ اثری لایق تحسین که با طراحی بصری مثا‌ل‌زدنی و روایت جالب‌توجه خود، تجربه‌ای چندساعته جذابی را در اختیار علاقه‌مندان گذاشت. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شد و در طی دو سال پس از انتشار رسمی خود، در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن ۴ و پلتفرم‌های ‌IOS و اندروید نیز قرار گرفت.

حال براساس تازه‌ترین اخبار بازی، ساخته استودیو بازی‌سازی Nomada به‌زودی و در تاریخ ۱۳ دسامبر سال جاری میلادی (۲۲ آذر) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ (با امکان ارتقا رایگان برای دارندگان نسخه پلی استیشن ۴)، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این اثر ماجراجویی هفته آینده چهارمین سالگرد انتشار خود را جشن خواهد گرفت. گریس تا ماه آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی موفق به فروش بیش از یک میلیون نسخه رسید. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

این اثر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K اجرا خواهد شد. بااین حال تفاوتی میان آن‌ها وجود دارد. نسخه ایکس باکس سری ایکس بازی گریس با رزولوشن 4K و فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه و در حالت دوم، با رزولوشن 2K و نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. صاحبان کنسول نسل نهمی شرکت سونی، می‌توانند این اثر را با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. نسخه پلی استیشن ۵ بازی گریس، از حسگر‌های لمسی، بلندگو و دیگر ویژگی‌های دسته دوال سنس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این اثر روی کنسول ایکس باکس سری اس نیز با رزولوشن 2K و نرخ فریم ۱۲۰ فریم اجرا خواهد شد. قصه بازی گریس روایت‌گر سفر دختری با همین نام است که در محیط‌های سورئال اثر به‌دنبال بازیابی صدای خود و بازگرداندن رنگ به جهان بازی است. Devolver Digital وظیفه انتشار بازی را برعهده دارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا