بازی

نمایش جزئیات خیره کننده در ویدیو گیم پلی جدید بازی Forza Motorsport

نمایش جزئیات خیره کننده در ویدیو گیم پلی جدید بازی Forza Motorsport

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت نمایش جدیدی از بازی Forza Motorsport را در رویداد Developer_Direct منتشر کرده است. در این ویدیو سازندگان بازی در مورد ویژگی‌ها و استفاده آن‌ها از قدرت کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت صحبت و آن را یک جهش بزرگ نسلی و یک بازی بسیار واقع‌گرایانه توصیف کردند. بازی فورتزا موتوراسپورت در زمان عرضه بیش از ۵۰۰ ماشین و ۲۰ محیط جدید از جمله ۵ مکان تازه خواهد داشت که قابلیت‌های متعددی به بازیکنان برای ایجاد تغییرات و شخصی‌سازی خواهد داد.

از جمله محیط‌های جدید کایالمی در آفریقای جنوبی است. همچنین بازی از آب و هوا و تغییرات شب و روز پویا در طول مسابقه پشتیبانی می‌کند که هر دور از مسابقه می‌تواند تجربه متفاوتی برای بازیکن رقم بزند و شرایط تغییر کند. همچنین ترن ۱۰ زمن زیادی روی صداگذاری بازی صرف کرده است تا حدی که صدای اصطکاک لاستیک ماشین با سطح جاده با دقت زیادی طراحی شده است. بازی Forza Motorsport از قابلیت ری تریسینگ هم پشتیبانی می‌کند و به‌صورت 4K و ۶۰ فریم‌برثانیه اجرا خواهد شد، اما تاریخ عرضه بازی در پایان اعلام نشد.

همچنین سازندگان روی جزئیات بازی مثل نشستن خاک روی ماشین تمرکز زیادی داشتند و به لطف نسل جدید کنسول‌ها توانسته‌اند روی موارد مختلفی مثل درختان و محیط کنار پیست بیشتر کار کنند. همچنین بازی فورتزا موتوراسپورت دارای بخش چندنفره و تک‌نفره کاملا جدید و متحول شده‌ای خواهد بود. بازی Forza Motorsport قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۳ روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود. در پایان می‌توانید نمایش جدید گیم پلی بازی فورتزا موتور اسپورت را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا