بازی

عرضه نسخه بازی سال Cyberpunk 2077 پس از انتشار دی‌ال‌سی Phantom Liberty

عرضه نسخه بازی سال Cyberpunk 2077 پس از انتشار دی‌ال‌سی Phantom Liberty

با اینکه بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر نسبت به زمان انتشار خود از وضعیت بسیار بهتری برخوردار است، اما هنوز هم مشکلاتی دارد. همان‌طور که در سال‌های گذشته مشاهده شده است، انتشار نسخه‌ی Game of the Year ارتباط چندانی با تعداد نامزدی‌ها و جوایز یک بازی در فهرست‌های بهترین‌های هر سال ندارد و تنها یک نسخه‌ از بازی اصلی به همراه تمام محتوای الحاقی آن به شمار می‌آید. حال به نظر می‌رسد این موضوع برای بازی اکشن و نقش‌آفرینی شرکت سی‌دی پراجکت رد نیز صادق است.

همان‌طور که توسط رسانه Insider Gaming گزارش شده است، آدام کیچینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد در جلسه‌ی اخیر خود با سرمایه‌گذارها اعلام کرد بازی Cyberpunk 2077 از الگوی The Witcher 3 پیروی می‌کند و پس از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty، شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی بازی سال خواهیم بود.

کیچینسکی در این‌باره گفت: «این نظم طبیعی همه چیز است. در مورد سومین بازی The Witcher هم همینطور بود که پس از عرضه دو بسته الحاقی، سرانجام نسخه Game of the Year عرضه شد و از آن زمان تاکنون به همین شکل در بازار وجود داشته است. در این مورد [سایبرپانک 2077] نیز می‌توان انتظار مشابهی داشت».

لوگوی بسته‌الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک 2077

جالب اینجا است که بسته الحاقی Phantom Liberty فقط برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. باید دید که سی‌دی پراجکت رد نسخه بازی سال Cyberpunk 2077 را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه خواهد کرد یا خیر. احتمالا این اتفاق نخواهد افتاد. چرا که بسته الحاقی این بازی طبیعتا بخشی مهم از محتوای نسخه‌ی بازی سال را تشکیل می‌دهد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی تازه‌ترین اخبار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا