فناوری

چهارمین جشنواره صنایع خلاق برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره صنایع خلاق برگزار می‌شود

 به گزارش بیکینگ و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرید شاهمرادی مدیر خانه نوآوری زاهدان از برگزاری این جشنواره با هدف توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق و استفاده از ظرفیت‌های نوآورانه بومی گفت و ادامه داد: این رویداد از  23 تا 29 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و برگزاری مسابقه معماری، فستیوال موسیقی، فستیوال و نمایشگاه صنایع دستی و محلی از بخش‌های اصلی آن است.

وی با اشاره به افتتاح 3خانه‌ خلاق و نوآوری همزمان با چهارمین جشنواره صنایع خلاق اشاره کرد و افزود: یکی از  افتتاح سه خانه خلاق و نوآوری است که در سه حوزه دانش‌آموزی، دانشگاهی و فرش صورت خواهد پذیرفت.

کارگاه‌های آموزشی

شاهمرادی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خلال این جشنواره به مدت 2 روز گفت و ادامه داد: چهارمین جشنواره صنایع خلاق زاهدان، علاوه بر این کارگاه‌ها، پذیرای یک رویداد سه‌روزه گردشگری است که از 27 تا 29 بهمن برگزار می‌شود.

همچنین قرار است در طول برگزاری این جشنواره، از تعدادی شرکت‌ خلاق برتر زاهدان به جهت ایجاد انگیزه، تقدیر شود.

نشست‌ها و پانل‌های تخصصی

یکی از بخش‌های این جشنواره، پنل‌های تخصصی و سخنرانی‌هایی است که توسط مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری صورت خواهد گرفت تا به بررسی موقعیت این خانه‌ها، زیست‌بوم نوآوری و فناوری در استان‌ها پرداخته شود.

چهارمین جشنواره صنایع خلاق  میزبان پنل تجارت الکترونیک بین‌المللی است که با حضور کارگزاران صادراتی روسیه، عمان و ترکیه برگزار می‌شود.

در این گفت‌وگوها، وضعیت محصولات صنایع خلاق و نوآوری، فرصت‌ها و راهکارهایی برای صادرات بهتر این محصولات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. در بخش سمپوزیوم معماری خلاق نیز فعالان این حوزه، به سخنرانی خواهند پرداخت.

از دیگر بخش‌های این جشنواره می توان به شبکه‌سازی خانه‌های خلاق و نوآوری و دوره‌های توانمندسازی صنایع خلاق اشاره کرد.

چهارمین جشنواره صنایع خلاق از 23 تا 29 بهمن‌ماه امسال در زاهدان برگزار می‌شود و شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

46

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا