بازی

اعلام تاریخ اکران فیلم گودزیلا جدید ژاپنی

اعلام تاریخ اکران فیلم گودزیلا جدید ژاپنی

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت جدید فیلم گودزیلا مشخص شده است. شرکت توهو اعلام کرد که قسمت بعدی فیلم Godzilla در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. این فیلم درواقع ۶ سال پس از اکران فیلم Shin Godzilla قرار است اکران شود که گفته می‌شود فیلم جدید گودزیلا ممکن است دنباله‌ای برای این فیلم باشد. همچنین توهو لوگویی را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

لوگو فیلم گودزیلا ژاپنی جدید

وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Godzilla بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود. اطلاعات بیشتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. علاوه‌براین، مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Godzilla vs. Kong به کارگردانی آدام وینگارد در استرالیا در جریان است.

دنباله فیلم Godzilla vs Kong که در حال حاضر نامی ندارد، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگران این فیلم هستند. همچنین سریال Godzilla and the Titans برای پخش از شبکه اپل تی وی پلاس در دست ساخت است که مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی دو قسمت اول این سریال را بر عهده دارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا