فناوری

رونمایی از شعار جدید/ ایلان ماسک در حال نابود کردن میراث توییتر/ عکس

رونمایی از شعار جدید/ ایلان ماسک در حال نابود کردن میراث توییتر/ عکس

ایلان ماسک به تازگیشعاری جدید برای ایکس(توییتر سابق) انتخاب کرده است: «Blaze Your Glory» به معنی شکوه خود را شعله ور کن.

ماسک که بعد از خرید این پلتفرم تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده در به روزرسانی جدید اندروید و آی‌اواس نام توییت را با پست جایگزین کرد.

این میلیاردر اکنون شعار Blaze Your Glory را جایگزین شعار قبلی « What’s Happenin» کرده است.

رونمایی از شعار جدید/ ایلان ماسک در حال نابود کردن میراث توییتر/ عکس

ماسک در آبان ماه سال گذشته بعد از کشمکش های بسیار این شبکه اجتماعی را خرید و بعد از آن شاید بتوان گفت توییتر روی خوش به خود ندید تا جاییکه اکنون با تغییر برند به ایکس پرندگان آبی شناخته شده برای همه خاموش شده اند.

از اولین تغییراتی که این مالک در این پلتفرم ایجاد کرد اخراج بسیاری از کارمندانش بود که اینکار به دلیل گیرافتادن در مشکلات اقتصادی و تلاش برای کاهش هزینه ها اتفاق افتاد.

تزلزل در این شبکه اجتماعی باعث از بین رفتن اعتماد بسیاری از تبلیغ کنندگان و عدم سرمایه گذاری آن ها در توییتر شد. ایلان ماسک بعد از این موارد تصمیم گرفت «لیندایاکارینو» مدیر تبلیغات «ان‌بی‌سی‌یونیورسال» را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کند تا از این طریق بتواند اعتماد تبلیغ کنندگان را جلب کند.

اکنون به گفته مدیرعامل جدید و خود ایلان ماسک، ایکس به سمت تبدیل شدن به برنامه ای همه کاره پیش می رود چیزی که در آن کارهایی از قبیل پرداخت، سفارش غذا، ارتباط اجتماعی و غیره انجام خواهد شد.

یکی از جدیدترین اقدامات انجام شده توسط ماسک برنامه اشتراک درآمد تبلیغاتی برای سازندگان محتوا است که به تازگی در این پلتفرم کلید خورده است. وی در اوایل این ماه بدون ارائه جزئیات گفت که جریان نقدی ایکس به دلیل کاهش تقریبا 50 درصدی درآمد تبلیغاتی و بار بدهی سنگین، منفی بوده است.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا