بازی

عرضه بسته الحاقی داستان اسباب‌بازی برای Disney Dreamlight Valley

عرضه بسته الحاقی داستان اسباب‌بازی برای Disney Dreamlight Valley

در جریان رویداد اخیر Disney and Marvel Games Showcase اعلام شد که بازی Disney Dreamlight Valley در پاییز سال ۲۰۲۲ در قالب یک بسته‌ی الحاقی میزبان مرحله‌ی جدیدی مبتنی‌بر داستان اسباب‌بازی خواهد بود. طرفدارهای باز و وودی خوشحال خواهند شد که بدانند بسته‌ی الحاقی Toy Story یک منطقه‌ی کاملا تازه را برای کاوش در اختیار می‌گذارد؛ مکانی که ظاهرا براساس اتاق خواب اندی از انیمیشن‌های مجموعه ساخته شده است.

طرفدارها می‌توانند انتظار مواجهه با انواع شخصیت‌های شاخص انیمیشن‌های Toy Story ازجمله کلانتر و تکاور فضایی را نیز داشته باشند که در تریلر معرفی بسته‌ی الحاقی بعدی بازی Disney Dreamlight Valley نیز به نمایش گذاشته می‌شوند. بازی دیزنی دریم‌لایت ولی درحال‌حاضر به‌شکل Early Access در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان قابل تجربه است و نسخه‌ی کامل آن در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ میلادی در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود از آپارات

بازی Disney Dreamlight Valley در جهانی مملو از کاراکترهای دیزنی و پیکسار امکان گشت‌و‌گذار، فعالیت و ماجراجویی در مراحل مختلف را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. این جهان به‌خاطر پدیده‌ای به نام فراموشی (Forgetting) دوران سختی را پشت سر می‌گذارد و این پدیده‌ی شوم باعث رشد خارهای شب شده است که در یادآوری خاطرات زیبای مرتبط با این دنیا اختلال ایجاد می‌کنند. ساکنان دره Dreamlight به‌ناچار به درون قلعه‌ی رؤیا بازگشتند و از اینجا گیمرها باید با جست‌وجو در سرزمین دریم‌لایت به بازیابی داستان‌های آن بپردازند و جادو را به این محیط برگردانند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا