اینترنت

با امکانات جدید فلایتیو آشنا شوید؛ از استرداد تلفنی تا خرید آسان‌ بلیط پروازهای خارجی و داخلی

با امکانات جدید فلایتیو آشنا شوید؛ از استرداد تلفنی تا خرید آسان‌ بلیط پروازهای خارجی و داخلی

فلایتیو در پاییز ۱۴۰۰ امکانات جدیدی با هدف ارتقای کیفیت خدمات در صنعت گردشگری، بهبود فرایند خرید، ارائه خدمات مالی و پشتیبانی بهتر برای مشتریان خود فراهم کرده است. این تغییرات ثمره چندین ماه تحقیقات گسترده، پرس‌و‌جو از تجربه مشتریان و همچنین بنچمارک صنعت گردشگری است که پیاده‌سازی درست آن‌ها، تجربه کاربری را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است.


 آخرین امکانات جدید در میان محصولات فلایتیو شامل موارد زیر می‌شود:

  • امکان استرداد خودکار از طریق تماس تلفنی
  • امکان شارژ کیف پول حساب کاربری
  • بهبود سرعت و مجموعه هتل‌ها و پروازهای داخلی و خارجی
  • بهبود فرآیند خرید مشتری
  • توسعه پنل قدرتمند B2B فلایتیو

امکان استرداد خودکار از طریق تماس تلفنی

آیا تاکنون برایتان پیش آمده که پس از خرید بلیط هواپیما به دلایل مختلف قصد کنسلی بلیط خود را داشته باشید اما به‌خاطر اینترنت ضعیف کلافه شده باشید؟ این مشکلی است که برخی کاربران فلایتیو با آن رو‌به‌رو شده‌ بودند. از همین رو از ۱۷ آذر ماه سال جاری امکان استرداد بلیط هواپیما از طریق تماس تلفنی برای کاربران ایجاد شده است. به این صورت که شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن سرعت اینترنت و در هر موقعیتی با شماره‌گیری  به بخش گویا متصل شده و با وارد کردن کد بلیط خود درخواست استرداد را ثبت کنید. سپس به شما جریمه کنسلی و مقدار مبلغ استردادی اعلام می‌شود و در صورت تایید بلیط هواپیما شما کنسل شده و مابقی پول به حسابتان واریز خواهد شد.

فلایتیو

به گفته «محمد امینی»، سرپرست تیم توسعه فلایتیو از زمان فعال‌سازی قابلیت مذکور حدود ۷ درصد از استردادهای بلیط پرواز از طریق تماس تلفنی انجام شده است. قابل ذکر است که برای کنسلی برخی از بلیط‌های هواپیما نیاز به استعلام تامین‌کننده و مقدار جریمه است و در این موارد خاص شما پس از وارد کردن کد پیگیری مستقیم به اپراتور وصل می‌شوید. کنسلی بلیط پروازهای سیستمی مطابق بخشنامه شرکت هواپیمایی و پروازهای چارتری مطابق شرایط و مقررات چارترکننده امکان‌پذیر است. مطابق بخشنامه شرکت‌های هواپیمایی و شرایط و مقررات چارترکنندگان ممکن است بلیطی غیر قابل کنسل و استرداد باشد.

شارژ کیف پول حساب کاربری فلایتیو

همان‌طور که می‌دانید هدف اصلی از کیف پول الکترونیکی تسهیل تراکنش پول است. در حال حاضر در سامانه فلایتیو هر کیف پول الکترونیکی مستقیم به حساب بانکی افراد وصل شده و برای هر تراکنش دیگر نیاز نیست که اطلاعات کارت خود را وارد کنید و فرایند خرید آسان‌تری خواهید داشت. این قابلیت برای آژانس‌‌ها، شرکت‌ها و افرادی که خرید مداوم بلیط هواپیما، بلیط قطار یا رزرو هتل دارند، فضای امن و راحتی برای خرید ایجاد می‌کند؛ همچنین در وقت آن‌ها صرفه‌جویی می‌‌شود. این طرح در حالت پیلوت اجرا شده است و طبق آمار فلایتیو تنها در دو هفته بیش از ۵۰ نفر کیف پول خود را شارژ کرده‌اند.

فلایتیو

بهبود سرعت رزرو هتل و پرواز داخلی و خارجی

اینترنت ایران در حال حاضر روزگاری پیچیده را سپری می‌کند. اهمیت بهبود سرعت جستجو در وب سایت و همچنین تکیه بر تحقیقات تیم UX در میان اولویت‌های اصلی تیم توسعه فلایتیو قرار داشته است. در همین راستا طی ماه‌ها تحقیق و توسعه، خدمات زیر در وب سایت فلایتیو بهبود یافته یا اضافه شده‌اند:

  • بهبود سیستم Cache وب سایت برای افزایش سرعت
  • تغییر جای‌گذاری اطلاعات بلیط‌ها و رزروها
  • تکمیل شدن تقویم قیمتی و قابلیت فیلترینگ بر اساس قیمت
  • بهبود فیلترینگ زمانی بر اساس چهار دسته‌بندی زمانی
  • بهبود روند ورود اطلاعات مسافران
فلایتیو

گسترش خدمات به سازمان‌ها

فلایتیو از ابتدای دوره کرونا پروژه حمایتی گسترده‌ای را از آژانس‌ها آغاز کرده است. به همین جهت با بهبود قیمت و بهبود روند خرید بلیط توسط آژانس‌ها تلاش داشته تا کمی از فشار ناشی از کرونا بر آژانس‌های خرد کم کند. دستاوردهای فلایتیو در این زمینه امکان گسترش به پنل سازمانی را دارد و برای همین، مانند وبسایت فلایتیو، روی ساختار React پنلی مثل وب سایت اصلی ایجاد شده است که سازمان‌ها و آژانس‌ها امکان رزرو بلیط و هتل را به صورت تخصصی‌تر در آن خواهند داشت. همچنین پنل مورد بحث به آژانس‌ها و سازمان‌ها امکان مشاهده گردش مالی در هر بازه زمانی را می‌دهد.

همکاری با فلایتیو

تیم توسعه فلایتیو تلاش دارد تا مرزهایی تازه را در زمینه توسعه محصول و همچنین فراتر از آن در زمینه AI کشف کند. هدف‌گذاری فلایتیو در این زمینه برای سال‌های متوالی است تا بتواند دستاورد‌های تازه‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد. در نتیجه اگر تمایل دارید تا در پروژه‌های آینده تیم توسعه فلایتیو سهیم باشید، می‌توانید رزومه خود را به آدرس hr@flightio.com ارسال کنید.

فلایتیو

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا