بازی

رکورد‌شکنی شگفت انگیز بازی Terraria در استیم

رکورد‌شکنی شگفت انگیز بازی Terraria در استیم

بازی ماجراجویی دو بُعدی Terraria، تبدیل به اولین بازی در پلتفرم استیم شد که بیش از یک میلیون بازخورد دریافت کرده است. علاوه‌بر این آمار تاریخی، به طرز شگفت آوری امتیاز مثبت این بازی ۹۷ درصد است که به نسبت تعداد بازخوردها بسیار رقم بالایی محسوب می‌شود. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری demizegg، جز اولین نفراتی بود که از آمار بالای بازخوردهای بازی خبر داد.

از زمان عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۱، ری لاجیک، استودیو سازنده، به‌دلیل پشتیبانی و انتشار به‌روزرسانی‌های متوالی، همواره مورد تحسین طرفداران قرار گرفته است. همچنین اوایل امسال، بازی Terraria در دسترس کاربران پلتفرم استیم دک قرار گرفت.

پیش از این هم Terraria به موفقیت‌های دیگری دست پیدا کرده بود. برای مثال این بازی در جریان مراسم Steam Awards 2021 جایزه‌ی Labor of Love را دریافت کرد. همچنین بسیاری از منتقدان این اثر را به‌عنوان یک بازی سرگرم کننده و پرمحتوا به علاقه‌مندان پیشنهاد کردند.

در حال حاضر، این بازی ۹۷۸ هزار و ۸۶۴ امتیاز مثبت دریافت کرده که مطمئنا با گذشت زمان این آمار افزایش پیدا خواهد کرد. وقتی این اطلاعات و ارقام را با بهترین بازی‌های استیم مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که آثاری نظیر Portal 2 ،Stardew Valley و Left 4 Dead 2 راه بسیار سختی برای رسیدن به جایگاه Terriaria دارند.

همینطور در آماری دیگر، بازی‌هایی مثل Counter-Strike: Global Offensive، PUBG: Battlegrounds، Dota 2 و Grand Theft Auto V بازخوردهای بسیار زیادی از گیمرها دریافت کردند. اما هیچ یک از این بازی‌ها، از آمار ۹۰ درصد امتیاز مثبت عبور نکرده است.

نظر شما در این‌باره چیست؟ واکنش خودتان را در مورد این خبر با ما به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا