بازی

عدم تمرکز بازی Skull and Bones یوبیسافت روی روایت داستانی

عدم تمرکز بازی Skull and Bones یوبیسافت روی روایت داستانی

چندی پیش شرکت یوبیسافت مجددا از بازی Skull and Bones رونمایی کرد. این بازی پس از مدت‌ها سکوت خبری و چند مرتبه تأخیر خوردن، قرار است در اواخر سال جاری میلادی عرضه شود. حال توسعه‌دهندگان Skull and Bones در حال انتشار جزئیات جدید از این بازی هستند. در تازه‌ترین اخبار بازی، رایان بارنارد به‌عنوان کارگردان اثر طی یک مصاحبه توضیح داد که بازیکنان باید از داستان‌گویی Skull and Bones چه انتظاری داشته باشند.

به‌گفته‌ی او بازی Skull and Bones تاکید زیادی بر روایت داستان ندارد. درحالی‌که بازی روایت و المان‌های داستان‌محور خواهد داشت، اما به‌گفته‌ی کارگردان، Skull and Bones یک تجربه‌ی مبتنی بر روایت داستان نخواهد بود و در عوض بازی تمرکز خود را روی آزادی عمل بازیکنان قرار داده است تا بتوانند ماجراجویی منحصر‌به‌فرد خود را بسازند.

Skull And Bones

وی در این‌باره گفت: «Skull and Bones یک بازی روایت‌محور نیست. ما بخش‌های داستانی را خواهیم داشت. در بازی، شما NPCهای مهمی به نام Kingpinها را ملاقات خواهید کرد که هر کدام داستان‌های خاص خود را دارند و با بستن قرارداد با آن‌ها، داستان‌شان را تجربه خواهید کرد. البته یک داستان زیربنایی وجود دارد که با آن کل داستان‌های جهان Skull and Bones را توسعه می‌دهیم، اما این تمرکز اصلی بازی نیست. ما می‌خواهیم بازیکنان داستان‌های خود را خلق کنند و تبدیل به همان نوع از دزد دریایی بشوند که می‌خواهند.

شما ازطریق سیستم پیشرفتی که ما آن را Infamy می‌نامیم، به نقشه‌های بازی دسترسی خواهید داشت که انواع مختلفی از کشتی‌ها، اسلحه و محافظ‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. در حین حرکت و کاوش یا مقابله دربرابر دشمنان جدید به آن‌ها نیاز خواهید داشت».

Skull And Bones

گزارش‌های اخیر، تصویری آشفته از دوران توسعه‌ی بازی Skull and Bones را در ذهن بازیکنان ایجاد کردند. ظاهرا برخی توسعه‌دهندگان بازی گفته‌اند که تجربه‌ی این بازی فاقد عمق است. این در حالی است که گزارشی دیگر نشان می‌دهد انتشار بازی Skull and Bones به یوبی‌سافت تحمیل شده است؛ چرا که این شرکت فرانسوی یک قرارداد با دولت سنگاپور امضا کرده است؛ کشوری که بازی Skull and Bones در آن توسعه یافت.

بااین‌حال یوبیسافت گفته است که قصد دارد تا سال‌ها پس از انتشار، از بازی Skull and Bones پشتیبانی کند. این بازی قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) امسال روی پی سی، گوگل استدیا، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا