بازی

اشاره سازندگان به انتخاب‌های زیاد گیمر در بازی Marvel’s Midnight Suns

اشاره سازندگان به انتخاب‌های زیاد گیمر در بازی Marvel’s Midnight Suns

بازی Marvel’s Midnight Suns، جدیدترین اثر سازندگان سری XCOM است که به‌زودی عرضه خواهد شد. این بازی قرار است امکان کنترل فهرست بزرگی از ابرقهرمانان دنیای مارول را در یک بازی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی فراهم کند. باتوجه‌به نمایش‌ها و اطلاعاتی که تاکنون از بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شده است، به نظر می‌رسد طرفداران مارول با یک بازی منحصر‌به‌فرد رو‌به‌رو خواهند شد. حال به‌تازگی سازندگان این بازی یک ویدیو ویژه‌ را برای طرفداران منتشر کردند و در آن در مورد محتوای بازی توضیح می‌دهند که طرفداران می‌توانند انتظار تجربه‌ی آن را داشته باشند.

در میان توضیح سازندگان Marvel’s Midnight Suns در مورد تمام بخش‌های بازی از جمله سیستم مبارزه و شخصیت‌ها، ویل میلر در مقام مهندس ارشد استودیو Firaxis جزئیات جدید جذابی در مورد روایت بازی، اهمیت انتخاب‌ها و پیامد‌های آن را اعلام کرد. طبق گفته میلر، این بازی تقریبا ۶۵ هزار خط دیالوگ صوتی و بیش از دو ساعت کات‌سین دارد و انتخاب‌های شاخه‌ای آن بسیار بیشتر از تصور طرفداران خواهد بود.

دانلود ویدیو در آپارات

بازی Marvel’s Midnight Suns در تاریخ ۱۱ آذر (۲ دسامبر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی برای تاریخ دیگری در حال توسعه هستند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا