بازی

حضور مایلز مورالز در تصویر جدید انیمیشن مرد عنکبوتی 2

حضور مایلز مورالز در تصویر جدید انیمیشن مرد عنکبوتی 2

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است. در تصویر جدید انیمیشن مرد عنکبوتی 2 شاهد مایلز مورالز با هودی معروفش هستیم که در حال قدم زدن در خیابان‌های شهر نیویورک است که خانواده او در پشت سر او قرار گرفته‌اند. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما براساس تصویر می‌توانیم چهره نگران پدر و مادر مایلز را مشاهده کرد و احتمالا پس از یک بحث، مایلز به راه خودش ادامه داده است.

مایلز مورالز در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

شمیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹ (میگل اوهارا)، جیک جانسون در نقش پیتر بی پارکر (مرد عنکبوتی)، ایسا رای در نقش جسیکا درو (اسپایدروومن)، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده دارند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا