بازی

معرفی کامل سیستم مبارزه Marvel’s Midnight Suns در تریلر جدید بازی

معرفی کامل سیستم مبارزه Marvel’s Midnight Suns در تریلر جدید بازی

Marvel’s Midnight Suns جدیدترین بازی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی استودیو Firaxis به شمار می‌آید که تا یک هفته‌ی دیگر به بازار عرضه خواهد شد. این سازنده تاکنون در ویدیوهای بسیاری به معرفی فهرست بزرگ ابرقهرمانان این بازی پرداخته و نمایش‌هایی از گیم‌پلی آن‌ها را تقدیم هواداران کرده است. حال به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns پخش شده است که در آن‌ می‌توانیم نگاهی جامع به بخش مبارزه‌ی بازی از جمله کارت‌های قدرت، مهارت‌های مختلف و موارد بیشتر داشته باشیم.

بازیکنان باید پس از انتخاب تیمی متشکل از سه ابرقهرمان مارول، در نبردهای نوبتی با دشمنان بی‌شماری از H.Y.D.R.A شرکت کنند. در سیستم مبارزه‌ی بازی، بازیکنان به‌جای انتخاب آزادانه‌ی قدرت و مهارت هر کاراکتر باید از کارت‌ها استفاده کنند. بسته به نوع کارت‌ها، بازیکنان می‌توانند در نبردها به تقویت قدرت متحدان خود بپردازند، به دشمنان در یک منطقه حمله کرده یا آن‌ها را به اطراف پرتاب کنند. استفاده از کارت‌های ویژه‌ی بازی نیازمند مصرف Heroism است که به مرور زمان در طول بازی تولید می‌شود.

بااین‌حال برخی از قهرمانان می‌توانند روند تولید Heroism را سریع‌تر کنند و از این طریق برای متحدان خود مزایای قابل توجهی داشته باشند. در بازی Marvel’s Midnight Suns یک قلعه‌ی متروک به نام Abbey قرار داده شده است که بازیکنان می‌توانند در نقش شخصیت شکارچی وارد آن شوند. در این قلعه مکان‌های مختلفی برای گفت‌وگو با دیگر ابرقهرمانان، مشخص کردن استراتژی مبارزه، کشف اسرار و جشن گرفتن وجود دارد.

دانلود از آپارات

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است در ۲ دسامبر (۱۱ آذر) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه‌ی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در تاریخ دیگری منتشر می‌شوند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا