اینترنت

خریداران سامسونگ گلکسی S22 برای دریافت سفارش خود باید تا ماه مه منتظر بمانند!

خریداران سامسونگ گلکسی S22 برای دریافت سفارش خود باید تا ماه مه منتظر بمانند!

میزان استقبال از گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ بسیار فراتر از انتظارات این شرکت بوده است. همچنین معضل کمبود جهانی تراشه نیز خسارات شدیدی را به غول کره‌ای وارد نموده است؛ چرا که به‌نظر می‌رسد خریداران گوشی‌های سری گلکسی S22 بسته به منطقه سکونت یا خرده فروشی منتخب خود برای تحویل گرفتن کالای پیش‌خرید شده بایستی تا ماه مه سال 2022 منتظر بمانند.

atramart mobile

سامسونگ نیز با انتشار یک بیانیه رسمی هشدار داده که مشتریان برای دریافت هندست‌های خود احتمالا بایستی کمی بیش‌تر از حد معمول منتظر بمانند. غول کره‌ای در این بیانیه اعلام می‌کند: “ما قدردان هیجان بالا و استقبال گرم مشتریان خود از سری گلکسی S22 هستیم. میزان علاقه‌مندی به این هندست‌ها در بالاترین سطح خود قرار دارد و حجم پیش‌سفارشات فراتر از انتظارات ما بوده است. ما متعهد هستیم تا این دستگاه‌ها را در اسرع وقت به دست مشتریان خود برسانیم. با این‌حال برخی مشتریان بسته به منطقه جغرافیایی سکونت، مدل و رنگ سفارش داده شده احتمالا کالای خود را با تاخیر دریافت خواهند کرد. ما از صبر و درک بالای شما عمیقا سپاس‌گزاری می‌کنیم.”

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ میزان تاخیر در تحویل سفارشات بسته به منطقه جفرافیایی، مدل دستگاه و اپراتور مخابراتی منتخب مشتریان متغیر خواهد بود. وبسایت PCMag با انتشار جدولی، زمان عرضه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ توسط اپراتورهای مخابراتی مختلف در ایالات‌متحده را تشریح نموده است. بر این اساس عرضه مدل سفیدرنگ گلکسی S22 اولترا با 512 گیگابایت حافظه داخلی توسط اپراتور T-Mobile احتمالا تا روز 15 مه (25 اردیبهشت ماه 1401) به تعویق خواهد افتاد.

arzif mobile

خریداران سامسونگ گلکسی S22 برای دریافت سفارش خود باید تا ماه مه منتظر بمانند!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا