تکنولوژی

انتشار رندرهای مفهومی آیفون 14 پرو و پرو مکس در رنگ بنفش

انتشار رندرهای مفهومی آیفون 14 پرو و پرو مکس در رنگ بنفش

هرچه به زمان معرفی نسل جدید آیفون‌ها نزدیکتر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا نوبت به رندرهای مفهومی آیفون 14 پرو و پرو مکس رسیده تا بتوانیم آن‌ها را در رنگ‌های جذاب و از زوایای مختلف ببینیم.

رندرهای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس که توسط کاربر اینستاگرامی به نام atuos_user منتشر شده‌اند. دقت و کیفیت این رندرها به حدی است که شاید در نگاه اول آن‌ها را با دستگاه‌های واقعی اشتباه بگیرید.

این رندرها بر اساس گزارش‌ها و شایعات بی‌شماری که تا به امروز درباره این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده‌اند، طراحی شده‌اند؛ بنابراین احتمالا نمونه‌های نهایی هم شباهت زیادی با آن‌ها داشته باشند.

طراحی آیفون 14 پرو و پرو مکس

گفتنی است که زبان طراحی آشنای اپل در این طرح‌ها به خوبی مشهود است و برای مثال همچنان با یک ماژول دوربین مستطیلی شکل روی پنل پشتی آن‌ها روبه‌رو هستیم. البته اندازه و ضخامت این ماژول احتمالا نسبت به نسل کنونی افزایش می‌یابد.

محصولات موجود در این رندرها بنفش رنگ هستند، البته رندر مدل سفید یکی از این آیفون‌ها هم در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. در حالت کلی طراحی پنل پشتی تفاوتی با نسل کنونی ندارد، اما در جلوی این محصولات بجای برش نمایشگر، با دو حفره برای میزبانی دوربین سلفی و سیستم فیس آیدی روبه‌رو هستیم.

در نهایت انتظار می‌رود آیفون 14 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی و فریم تیتانیومی به همراه برچسب قیمتی 1099 دلاری به بازار بیاید. برادر بزرگتر آن هم احتمالا با ویژگی‌های مشابه اما نمایشگر 6.78 اینچی و قیمت 1199 دلاری روانه بازار شود.

انتظار می‌رود اواخر تابستان اپل از جدیدترین آیفون‌های خود رونمایی کند؛ بنابراین تا آن زمان باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن‌ها باشیم.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا