بازی

آغاز ماجراجویی جول و الی در پوستر تازه سریال The Last of Us

آغاز ماجراجویی جول و الی در پوستر تازه سریال The Last of Us

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی HBO پوستر جدیدی از سریال لایو-اکشن بسیار مورد انتظار The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را به اشتراک گذاشته است. این پوستر شباهت زیادی به تصویر هنری نخستین بازی لست آو آس دارد و آغاز ماجراجویی جول و الی در آمریکای پسا-آخرالزمانی را نشان می‌دهد. نخستین فصل این اقتباس تلویزیونی برای پخش در تاریخ ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است.

پوستر سریال لایو-اکشن The Last of Us شبکه HBO

در خلاصه‌ی داستان اقتباس تلویزیونی The Last of Us آمده است: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جول و الی را در سریال The Last of Us ایفا می‌کنند. گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری و کیوان وودارد در نقش سم از دیگر بازیگران این اقتباس تلویزیونی به‌شمار می‌آیند.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال The Last Of Us را در دست داشتند و فیلم‌نامه آن را کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن به رشته تحریر درآورد. این سریال توسط بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ تولید می‌شود. ماری بارتلت اخیرا اظهار داشت که فیلم‌نامه این سریال یکی از بهترین اپیزودهای تاریخ تلویزیون را تقدیم بیننده‌ها می‌کند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا