بازی

اطلاعات لو رفته از آپدیت جدید Elden Ring و اشاره به انتشار بسته الحاقی

اطلاعات لو رفته از آپدیت جدید Elden Ring و اشاره به انتشار بسته الحاقی

باعرضه جدیدترین آپدیت از بازی Elden Ring، اسنادی از آن توسط بازیکنان داده‌کاوی شده است که به یک بسته الحاقی احتمالی اشاره دارند. کاربر توییتر به‌نام Zullie که داده‌کاو Dark Souls هم است، از شناسه‌هایی برای نقشه‌های ناشناس رونمایی کرده است. این شناسه‌ها به‌طرز خاصی نام‌گذاری شده‌اند؛ مثلا نقشه‌های m30 به سیاه‌چاله‌های فرعی و m60 به Overworld (منطقه‌ای درون بازی که تمامی مراحل یا مکان‌ها را به‌یکدیگر متصل می‌کند) اشاره دارد.

یکی از کشفیات این کاربر شامل m20 است که این شناسه به یک سیاه‌چاله Legacy جدید مانند مراحل قلعه استورم‌وِیل و رودخانه سیوفرا اشاره دارد. دیگر کشف او m45 است که در بازی معادلی ندارد و شناسه‌های بازی تا این عدد به‌پیش نمی‌روند. احتمال داده می‌شود این شناسه برای Overworld جدیدی باشد که در بسته الحاقی احتمالی بازی وجود خواهد داشت.

کدهای لورفته از Elden Ring و اشاره به DLC بازی

دیگر کاربر بازی بانام Sennoutantei هم مجموعه‌ای از کدها منتشر کرده است که به اضافه شدن قابلیت ری تریسینیگ به بازی Elden Ring اشاره دارد. لازم‌به‌ذکر است درآخرین آمار اعلام‌شده، این بازی به فروشی ۱۶.۶ میلیون واحدی رسیده است.

الدن رینگ اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا