بازی

انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی

انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan منتشر شده است. در اولین تریلر این سریال شاهد بازگشت جک رایان به عملیات هستیم و او باید راز یک توطئه بزرگ را فاش کند تا جلوی وقوع یک جنگ هسته‌ای احتمالی را بگیرد. در همین حال او تحت تعقیب نیز قرار گرفته است و در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شبکه آمازون مدتی پیش اعلام کرد که هر هشت قسمت فصل سوم سریال جک رایان با بازی جان کرازینسکی در تاریخ چهارشنبه، ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) از سرویس استریم پرایم ویدیو پخش خواهد شد. همچنین پوست جدیدی از فصل سوم سریال Jack Ryan منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

جان کرازینسکی در نقش جک رایان در پوستر جدید فصل سوم سریال Jack Ryan

در فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan، جک رایان در حال فرار و رقابت با زمان است. جک به اشتباه وارد یک توطئه بزرگ می‌شود و حالا در حال فرار است. اکنون جک هم ازطریق سازمان CIA و هم ازطریق یک جناح سرکش بین‌المللی که او به‌تازگی با آن مواجه شده، در حال تعقیب است و او مجبور است پنهان شود. او پس از عبور از اروپا، تلاش می‌کند تا زنده بماند و همچنین از یک درگیری گسترده جهانی جلوگیری کند.

جان کرازینسکی، ابی کورنیش، وندل پیرس، مایکل کلی، بتی گابریل، جیمز کازمو، پیتر گینس، نینا هوس، مایکل پنیا و آلکسی مانولوف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین وان ویلموت وظیفه ساخت فصل سوم سریال جک رایان را بر عهده داشته است. علاوه‌براین، سریال Jack Ryan برای فصل چهارم نیز تمدید شده است که فصل چهارم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد، اما احتمال ساخت اسپین‌آف براساس آن وجود دارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا