علم و دانش

لنوو کامپیوتر رومیزی اندرویدی می‌سازد!

لنوو کامپیوتر رومیزی اندرویدی می‌سازد!

لنوو برنامه‌های خود را برای توسعه‌ی رایانه‌های شخصی مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید اعلام کرده است و شاید دور شدن این شرکت از سیستم‌عامل ویندوز، نقطه‌ی عطف مهمی در تکامل سیستم‌عامل اندروید باشد.

لنوو با همکاری Esper کامپیوتر دسکتاپ ThinkCentre M70a را بازطراحی می‌کند. آل این وان یادشده می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در بازار رایانه‌های همه‌کاره ظاهر شود.

ThinkCentre M70a از نمایشگر لمسی ۲۱ اینچی و پردازنده‌ اینتل Core i3 تا i9 بهره می‌برد و درحال حاضر با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود و نسخه‌ی جدید این محصول با اندروید دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. اندروید در بازار گوشی‌ هوشمند جذابیتی جهانی دارد اما تکامل آن در فضای کامپیوترهای شخصی می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای داشته باشند. آل این وان HP Chromebase درحال‌حاضر یکی از بهترین کامپیوترهای شخصی محسوب می‌شود که ازطریق سیستم‌عامل کروم با اندروید ادغام شده است.

لنوو ThinkCentre M70a مبتنی‌بر اندروید، پایگاه کاربران سازمانی خود را با استقبال از مشتریان مشاغل خرده‌فروشی گسترش خواهد داد. نسخه‌ی ویندوزی این آل این وان، درحال‌حاضر ازطریق وب‌سایت رسمی لنوو به‌فروش می‌رسد و انتظار داریم نسخه‌ی اندرویدی نیز به‌زودی دردسترس قرار گیرد.

قیمت آل این وان لنوو ThinkCentre M70a از ۸۸۹ دلار شروع می‌شود و امکان دارد نسخه‌ی اندرویدی آن با برچسب تقریباً مشابه به‌فروش برسد. نسخه‌ی اندروید این محصول ظرفیت لازم را برای تبدیل‌شدن به ابزار کاری متمرکز برای افزایش بهره‌وری، دارد.

باید دید اقدام لنوو چه تأثیری بر بازار کامپیوترهای شخصی خواهد داشت و آیا رقابتی تازه بین اندروید و ویندوز در این فضا شکل خواهد گرفت یا خیر.

227227

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا