اینترنت

استخراج ماهانه 800 دلار رمز ارز با تسلا مدل 3

استخراج ماهانه 800 دلار رمز ارز با تسلا مدل 3

مالکان تسلا با دستکاری کامپیوتر خودروهای برقی این شرکت و اتصال ماینر و پردازشگرهای گرافیکی به اتومبیل‌ها توانسته‌اند چند رمز ارز از جمله بیت کوین را استخراج کنند و به درآمد ماهانه 800 دلاری دست یابند.

به گزارش CNBC، کاربری به نام «سیراج راوال» تمام روش‌های ممکن برای استخراج رمز ارز با تسلا مدل 3 خود را امتحان کرده و به بهترین روش برای انجام این کار رسیده است. او روی یک مک مینی M1 نرم‌افزار استخراج بیت کوین را اجرا و انرژی کامپیوتر را از طریق خودروی برقی تسلا تامین کرده است. راوال در این روش حتی انرژی پردازشگرهای گرافیکی را از باتری اتومبیل خود تامین می‌کند.

اگرچه این کار خودروی او را با خطر باطل شدن گارانتی روبرو می‌کند، ولی راوال می‌گوید ارزشش را دارد. او مدعی است زمانی که قیمت اتریوم در سال 2021 به سقف خود رسیده بود، با این سیستم می‌توانست ماهانه 800 دلار درآمد کسب کند.

راوال می‌گوید از بین همه تکنیک‌هایی که امتحان کرده، سودآورترین آن‌ها ترکیبی از هک کامپیوتر داخلی تسلا و وصل کردن پردازشگرهای گرافیکی به موتور الکتریکی خودرو بوده است. او ادعا می‌کند که هک این کامپیوتر بسیار آسان است و فقط باید بتوانیم مصرف انرژی را افزایش دهید.

استخراج رمز ارز توسط مالک تسلا

استخراج رمز ارز به روش‌های مختلف انجام می‌شود

منتها «توماس سامرز»، هکر تسلا و استخراج‌کننده رمز ارزها می‌گوید حتی این گام هم لازم نیست: «خودرو برای ارائه بیش از 100 کیلووات برق ساخته شده و هر چیزی که به اتومبیل وصل شود فقط به بخشی از این توان نیاز دارد. لازم نیست حرف راوال را اجرا کنید. از نظر فنی این کار منطقی نیست.»

یک استخراج‌کننده بیت کوین به نام «الخاندرو دلاتوره» می‌گوید استخراج رمز ارز با تسلا فرقی با تامین برق از سایر منابع تغذیه ندارد: «بحث اصلی قیمت برق است. اگر این هزینه از طریق یک خودروی برقی ارزان‌تر می‌شود، چرا نباید این کار را انجام داد.»

پیش‌تر کاربر دیگری به نام «کریس السی» در سال 2018 به استفاده از تسلا برای استخراج رمز ارز اقدام کرده بود. او هم مثل راوال به چند روش سعی داشت تسلا مدل S را برای استخراج به کار بگیرد. السی در یکی از این روش‌ها انت‌ماینر S9 را با کمک یک مبدل به باتری خودروی خود وصل کرد. او همچنین توانست از فریمور داخلی اتومبیل برای استخراج آلت کوین‌ها استفاده کند چون با مرورگر تسلا به صفحه‌ای می‌رفت که برای استخراج تنظیم شده بود.

با این حال السی می‌گوید پشت سر گذاشتن این مراحل به اندازه درآمدی که از استخراج رمز ارزها به دست می‌آید، صرفه اقتصادی ندارد. اگرچه قیمت بیت کوین بالا رفته اما دشواری استخراج آن هم بیشتر شده و باید زمان بیشتری را صرف کنید تا کوین به دست آورید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا