بازی

عرضه پنج کاراکتر دیگر برای بازی Mario Kart 8 Deluxe

عرضه پنج کاراکتر دیگر برای بازی Mario Kart 8 Deluxe

به‌تازگی موج چهارم بسته الحاقی بازی Mario Kart 8 Deluxe عرضه شده است و کاربران متوجه شده‌اند چند جای خالی در صفحه انتخاب کاراکتر بازی به چشم می‌خورد. این ورودی‌ها با پنج علامت سؤال مشخص شده‌اند که حاکی‌از آن است که درآینده کاراکترهای جدیدی برای بازی منتشر خواهند شد. قرار است حداقل دو موج DLC دیگر برای ماریو کارت ۸ دیلاکس عرضه شود. پس انتظار می‌رود در هر موج چند کاراکتر به بازی بیایند.

آخرین کاراکتر اضافه‌شده به بازی بردو بود که با Wave 4 از راه رسید. در موج چهارم شاهد اضافه شدن جام میوه و جام بومرنگ هم بودیم که از تور دریفت آمستردام، GBA Riverside Park، جزیره یوشی، Wii DK Summit، استادیوم والویجی GCN، تور سریع‌السیر سنگاپور، DS Mario Circuit و Tour Bangkok Rush تشکیل می‌شود.

گفتنی است بوستر کورس پک بازی ماریو کارت ۸ شامل زمین‌های مسابقه کلاسیک از مجموعه Mario Kart در کنسول‌های Wii، گیم بوی ادونس، نینتندو دی‌اس، 3DS و بازی‌های Mario Kart Tour می‌شود. بسته الحاقی نامبرده شامل شش موج است که هرکدام هشت زمین مسابقه خواهد داشت و تا پایان سال میلادی ۲۰۲۳ عرضه خواهند شد.

با خرید اشتراک سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack یا خرید Booster Course Pass با قیمت ۲۴.۹۹ دلار در نینتندو ای‌شاپ به این بسته الحاقی دسترسی خواهید داشت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا