بازی

احتمال ساخت ریبوت Ninja Gaiden توسط پلاتینیوم گیمز

احتمال ساخت ریبوت Ninja Gaiden توسط پلاتینیوم گیمز

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی سری Ninja Gaiden می‌گذرد. این بازی که با عنوان Ninja Gaiden 3 در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، نتوانست تجربه‌ی مطلوبی را به بازیکنان ارائه دهد و درنهایت وضعیت را برای طرفداران سری بدتر کرد. حالا به نظر می‌رسد که استودیو تیم نینجا ریبوت دو مجموعه‌ی Ninja Gaiden و Dead or Alive را در برنامه‌های توسعه‌ی خود دارد.

بااین‌حال برخی از بازیکنان ممکن است تعجب کنند که تیم نینجا چگونه درکنار ساخت بازی Wo Long: Fallen Dynast برای عرضه در سال ۲۰۲۳ و بازی انحصاری پلی استیشن 5 با نام Rise of the Ronin برای انتشار در ۲۰۲۴، توسعه‌ی این ریبوت‌ها را مدیریت خواهد کرد. همان‌طور که می‌توان حدس زد، احتمالا این توسعه‌دهنده‌ی ژاپنی برخی از پروژه‌های خود را با همکاری استودیوهای دیگر خواهد ساخت.

ریو هایابوسا از نینجا گایدن

نیک بیکر از پادکست XboxEra اخیرا به‌دنبال اخبار منتشرشده پیرامون تیم نینجا در مورد ریبوت Ninja Gaiden، در توییتر خود ادعا کرد این بازی توسط پلاتینیوم گیمز ساخته خواهد شد. استودیو پلاتینیوم گیمز یکی از بازیسازان شرقی به حساب می‌آید و به‌خاطر ساخت بازی‌هایی به مانند بایونتا، Vanquish ،Metal Gear Rising: Revengeance و NieR: Automata بین بازیکنان محبوب شده است.

باتوجه‌به اینکه پلاتینیوم گیمز سابقه‌ی بسیار خوبی در ساخت بازی‌های اکشن و محبوب دارد، انتخاب آن به‌عنوان سازنده‌ی ریبوت Ninja Gaiden منطقی به نظر می‌رسد. نکته جالب این است که استودیو تیم نینجا در اوایل سال جاری در مصاحبه‌ای اعلام کرد برای سپردن توسعه‌ی بازی جدید Ninja Gaiden به یک استودیوی دیگر آماده است. البته این موضوع در حال حاضر به‌طور رسمی تایید نشد و احتمالا تیم نینجا و شرکت ناشر کوئی تکمو در آینده اطلاعات بیشتری را با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا