بازی

پخش نخستین تریلر گیم پلی بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader

پخش نخستین تریلر گیم پلی بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Owlcat Games اولین تریلر گیم‌پلی بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این بازی که در دسترس کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها قرار می‌گیرد، دارای مبارزات نوبتی است و با همکاری شرکت Games Workshop ساخته می‌شود.

استودیو Owlcat Games در جریان رویداد PC Gaming Show 2023 با پخش یک تریلر تازه به نمایش بخش‌های مختلف بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader پرداخت تا بازیکن‌ها بدانند که باید انتظار چه مواردی را داشته باشند. طرفدارها اکنون می‌توانند این بازی مورد انتظار را در استیم و GOG به Wishlist خود اضافه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

توسعه‌دهندگان از نسخه‌ی کالکتور بازی با قیمت ۲۹۹ دلار نیز رونمایی کردند که درکنار نسخه‌ی دیجیتالی بازی و یک بسته شامل محتویات اضافی و امکان دسترسی به نسخه‌های آلفا و بتا، محتوی مجسمه‌ی ۸ اینچی کاراکتر کاسیا اورسلیو، کتاب هنری با جلد گالینگور، گواهی تجارت (Warrant of Trade)، بنر Rogue Trader و یک بسته برچسب می‌شود. درحال‌حاضر امکان پیش خرید این نسخه‌ی کلکسیونی از وب‌سایت Owlcat.games فراهم شده است.

نسخه کالکتور بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader

طرفدارها اکنون می‌توانند با خریداری نسخه‌ی Founder’s Pack حمایت خود از بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader را نشان دهند. کسانی که تصمیم به حمایت زودهنگام از توسعه‌دهندگان می‌گیرند، به نسخه‌های آلفا و بتای بازی دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند ضمن ارائه بازخوردها برای یاری سازندگان در امر توسعه، صاحب مجموعه‌ای از جوایز و آیتم‌های منحصربه‌فردی شوند که تنها در دسترس حامیان اولیه قرار خواهد گرفت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا