تکنولوژی

اولین اطلاعات از مشخصات موتورولا ریزر 3 منتشر شد

اولین اطلاعات از مشخصات موتورولا ریزر 3 منتشر شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

گوشی‌های تاشو با نمایشگر انعطاف‌پذیر از زمان عرضه گلکسی فولد سامسونگ بسیار مورد توجه قرار گرفتند اما ابعاد غیراستاندارد و نامتعارف این گوشی‌ها یکی از معضلات اصلی آن‌ها محسوب شده و می‌شود. در این بین، موتورولا با عرضه گوشی ریزر تفسیر دیگری از گوشی‌های تاشو ارانه کرد که بسیار نزدیک به مدل‌های تاشو قدیمی بود. این تفسیر جدید بسیار مورد استقبال قرار گرفت و حتی بعداً سامسونگ هم سری گلکسی زد فلیپ را در همین سبک طراحی و تولید کرد.

طرفداران موتورولا ماه گذشته یک خبر غیرمنتظره دریافت کردند. یکی از مدیران کمپانی چینی لنوو (مالکیت موتورولا را در اختیار دارد) تأیید کرد که این شرکت بر روی جانشینی برای مدل اصلی ریزر که در سال 2019 عرضه شده بود و البته مدل فایو جی آن که در سال 2020 روانه بازار شد، کار می‌کند.

حال، برخی از مشخصات این گوشی تاشو به بیرون درز کرده است. بر این اساس، گفته می‌شود که ریزر جدید از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد کرد. این اولین باری است که یک گوشی تاشو موتورولا از تراشه پرچمدار استفاده می‌کند، زیرا دو مدل قبلی با پردازنده‌های سری 7 کوالکام عرضه شده بودند.

موتورولا ریزر

در کنار این تراشه قدرتمند، نسل جدید موتورولا ریزر دارای 6، 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم خواهد بود و میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز از بین گزینه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی قابل انتخاب خواهد بود.

همچنین شایعه شده که ریزر 3 (Razr 3) مجهز به صفحه نمایش اصلی امولد با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده و یک حفره برای دوربین سلفی خواهد داشت. طبیعتاً یک صفحه نمایش کوچک بیرونی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که مشخصات آن در حال حاضر معلوم نیست. از دیگر ویژگی‌های موتورولا ریزر 3 می‌توان به اتصال NFC، باند فوق عریض (UWB) و سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 اشاره کرد.

به گفته منابع ناشناس، این گوشی به صورت جهانی عرضه خواهد شد، اما پیش از همه در اختیار کاربران چین، اروپا و آمریکای شمالی قرار خواهد گرفت.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا