بازی

مشخص شدن زمان عرضه فصل هشتم Sea of Thieves

مشخص شدن زمان عرضه فصل هشتم Sea of Thieves

استودیو Rare، سازنده بازی Sea of Thieves در توییتی زمان انتشار جدیدترین فصل بازی را مشخص کرده است. در توییت منتشر شده آمده است: «فصل هشتم Sea of Thieves از روز ۱ آذر (۲۲ نوامبر) آغاز خواهد شد. جمعه بعدی، ۱۸ نوامبر ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران منتظر باشید تا محتوای آپدیت فصل هشتم را تماشا کنید و سپس نتایج تصمیم‌گیری Adventure کنونی با نام Return of the Damned به‌صورت زنده مشخص خواهد شد».

خوشبختانه نتایج تصمیم کاربران درمورد ماجراجویی کنونی هم در این لایو استریم مشخص خواهد شد که قرار است ازطریق صفحه رسمی بازی در توییچ پخش شود. می‌توان امیدوار بود شاهد نمایش‌هایی از ماجراجویی‌ها و رمزورازهای جدید، Plunder Pass و طبق معمول رفع باگ‌ها و مشکلات بازی هم باشیم. در هر حال به‌نظر می‌رسد که استودیو Rare همچنان به پشتیبانی خود از بازی Sea of Thieves ادامه خواهد داد.

بازی Sea of Thieves برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. تاکنون بیش از ۳۰ میلیون بازیکن این بازی را تجربه کرده‌اند. علاوه‌بر بازی Sea of Thieves، استودیو Rare هم‌اکنون در حال توسعه بازی Everwild است که این بازی در تاریخ نامشخصی قرار است برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا