بازی

مشخص شدن کارگردان جدید فیلم Blade مارول

مشخص شدن کارگردان جدید فیلم Blade مارول

ماه مهر امسال بود که بسام طارق، کارگردان فیلم Blade اعلام کرد که از کارگردانی این فیلم انصراف داده و مارول استودیو از آن زمان به‌دنبال استخدام کارگردان جدید برای این فیلم موردانتظار از دنیای سینمایی مارول است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان جدید فیلم بلید مشخص شده است. مارول استودیو به‌صورت رسمی يان ديمانج، کارگردان فرانسوی الجزایری را به‌عنوان جانشین طارق برای کارگردانی فیلم Blade انتخاب و استخدام کرده است.

يان ديمانج

یان دیمانج سابقه کارگردانی فیلم ’71 و فیلم White Boy Rick را در کارنامه خود داشته و همچنین روی صندلی کارگردانی ۳ قسمت از سریال Criminal Justice، چهار قسمت از سریال Top Boy، پنج قسمت از سریال Dead Set و یک قسمت از سریال Lovecraft Country نشسته است. او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده سریال Lovecraft Country نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام از جوایز امی شده است.

همچنین مایکل استاربری، نویسنده سریال When They See Us برای نوشتن نسخه جدید فیلمنامه فیلم Blade استخدام شده است. ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight و فیلم Green Book نقش اریک بروکس را قرار است در ریبوت فیلم Blade بازی کند. دلروی لیندو و آرون پیرس دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم بلید تایید شده است. همچنین قابل انتظار است کیت هرینگتون برای بازی در نقش دین ویتمن ملقب به بلک نایت در فیلم Blade بازگردد.

فیلم Blade برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۳ در آتلانتا آغاز شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا