تکنولوژی

تصاویر، مشخصات و قیمت «آنر مجیک 4 لایت» فاش شد

تصاویر، مشخصات و قیمت «آنر مجیک 4 لایت» فاش شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

آنر در کنگره جهانی موبایل بارسلون (2022 MWC) که اخیراً برگزار شد، از گوشی‌های پرچمدار سری مجیک 4 رونمایی کرد. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که به غیر از مجیک 4، مجیک 4 پرو و مجیک 4 آلتیمیت ادیشن، این سری شامل یک مدل میان‌رده به نام آنر مجیک 4 لایت (Honor Magic 4 Lite) نیز خواهد بود. امروز تصاویر رندر شده، مشخصات و قیمت این مدل فاش شده که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.

مشخصات احتمالی آنر مجیک 4 لایت

انتظار می‌رود آنر مجیک 4 لایت فایو جی مجهز به یک پنل 6.81 اینچی LCD TFT با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1080 در 2388 پیکسل)، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و تراکم پیکسلی 483ppi باشد. برای عکاسی سلفی هم احتمالاً یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که می‌تواند با نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. همان‌طور که در تصاویر رندر شده مشاهده می‌شود، مجیک 4 لایت دارای یک صفحه نمایش حفره‌دار با حاشیه نسبتاً قابل توجه در قسمت پایین خواهد بود.

پنل پشتی آنر مجیک 4 لایت که به صورت براق طراحی شده، یک ماژول دوربین سه‌گانه را در خود جای داده که دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمقی 2 مگاپیکسلی است. همچنین، یک فلاش LED هم درون برجستگی دایره‌ای شکل دوربین قرار گرفته است. این گوشی با سیستم عامل Magic UI 6 مبتنی بر اندروید 11 از جعبه خارج خواهد شد.

وظیفه تأمین انرژی در مجیک 4 لایت بر عهده یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 40 واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد و یک اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه خود خواهد داشت.

آنر از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 695 در این مدل استفاده کرده و در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته است. انتظار می‌رود مجیک 4 لایت با ویژگی‌هایی نظیر رتبه‌بندی IPX2 برای محافظت در برابر پاشش جزئی آب، بلندگوی تکی، اتصال فایو جی، پشتیبانی از دو سیم کارت، اتصال NFC، وای-فای 802.11ac، و GPS وارد بازار شود. در ضمن، این گوشی فاقد شیار کارت حافظه خواهد بود.

قیمت احتمالی آنر مجیک 4 لایت

بر اساس گزارش امروز، قیمت آنر مجیک 4 لایت احتمالاً 299 یورو خواهد بود و همان‌طور که در رندرهای بالا نیز مشاهده می‌کنید، ممکن است در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه شود. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در رویداد آتی آنر که روز 29 مارس (9 فروردین) برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود یا نه.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا