بازی

ساخت بازی Lies of P به پایان رسید

ساخت بازی Lies of P به پایان رسید

سازندگان بازی Lies of P اعلام کردند که روند توسعه این اثر به اتمام رسیده است.

تقریبا دو سال از زمان معرفی رسمی بازی Lies of P گذشته است. اثری سولزلایک که وظیفه توسعه آن بر‌عهده‌ی استودیو بازی‌سازی Round8 بوده و Neowiz Games به‌عنوان ناشر آن شناخته می‌شود. توسعه‌دهندگان بازی موردنظر قصد دارند تا یک روایت متفاوتی را از شخصیت معروف پینوکیو در اختیار علاقه‌مندان بگذارند. حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، سازندگان این بازی در توییتر اعلام کردند که روند توسعه و ساخت Lies of P در فاصله یک ماه مانده به زمان عرضه رسمی آن، به پایان رسیده است.

محیط‌های بازی Lies of P

در روزهای گذشته نسخه دمو بازی Lies of P در دسترس قرار گرفت. دمو این بازی تا به امروز توسط بیش از یک میلیون نفر دانلود شده است. روایت قصه اثر موردنظر در شهر Krat صورت می‌گیرد. شهر معرفی‌شده در یک آشوب غیرقابل وصفی قرار داشته و پینوکیو را با چالش‌های متنوعی روبه‌رو خواهد کرد.

بازی Lies of P قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی همچنین از روز عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا