تکنولوژی

چرخ خیاطی ژانومه یا کاچیران؛ کدامیک برای من مناسب است؟

چرخ خیاطی ژانومه یا کاچیران؛ کدامیک برای من مناسب است؟

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

در این مطلب قصد داریم درباره دو مورد از معتبرترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده چرخ خیاطی در خاورمیانه صحبت کنیم که حتماً نام آنها را شنیده‌اید؛ چرخ خیاطی ژانومه و چرخ خیاطی کاچیران. تولیدات این دو شرکت دارای ویژگی‌های دوخت متنوع و طراحی بسیار جالبی هستند. به‌طوری که کیفیت و تنوع محصولات آنها زبانزد حرفه‌ای هاست.

با توجه به اینکه محصولات این دو برند محبوب از نظر قیمت و کیفیت به هم شبیه هستند، ممکن است در انتخاب و خرید بین این دو محصول مردد شوید. به همین دلیل قصد داریم در ادامه این مطلب ضمن معرفی ویژگی‌های هر دو برند، آنها را با هم مقایسه کرده و مسیر شما را برای انتخاب راحت‌تر هموار کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ژانومه؛ بزرگترین تولید کننده چرخ خیاطی در جهان

ژانومه، یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید انواع چرخ خیاطی‌های خانگی و صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1921 میلادی در توکیو آغاز کرد، ولی کارخانه‌ها و شعب تولیدی آن در کشورهای ژاپن، تایوان و تایلند نیز قرار دارند.

ژانومه قدیمی‌ترین و معتبرترین برند تولیدکننده چرخ خیاطی در جهان است و تولیدات آن دارای ویژگی‌های دوخت متنوع، طراحی جمع و جور و ظاهر زیبایی هستند. ما به کمک این چرخ خیاطی می‌توانیم امور مختلفی از جمله دوخت معمولی، دوخت زیگزاگ، دوخت دایره‌ای برای سرآستین و دوخت زیپ و سر دوزی کردن را به آسانی انجام دهیم. اگر دوست دارید تصاویر مربوط به مدل‌های مختلف این محصول را ببینید، می‌توانید به صفحه چرخ خیاطی ژانومه در وب‌سایت تیکمیش مراجعه کنید.

ویژگی‌های چرخ خیاطی‌های ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه در مقایسه با سایر برندهای خارجی موجود در بازار ایران، محبوب‌تر است. در واقع مشتریان بیشتر دوستدار خرید چرخ خیاطی ژانومه هستند، تا برندهای دیگری که کمتر آنها را می‌شناسند. دلیل اصلی این محبوبیت، وجود یک سری مزایای ویژه در این چرخ‌ها است، که باعث شده مشتریان به این برند اعتماد کنند و از آن رضایت داشته باشند. اما برویم سراغ معرفی ویژگی‌های چرخ خیاطی‌های ژانومه:

  1. کیفیت ساخت و دوام بالای محصولات
  2. استفاده آسان در کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی
  3. مقاومت مناسب در برابر صدمات فیزیکی
  4. طول عمر بالای موتور دستگاه
  5. مستحکم بودن جنس بدنه محصول
  6. ضمانت نامه سلامت کالا و گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  7. امکان دسترسی آسان به انواع قطعات یدکی آن
  8. طراحی زیبا و ساده محصولات
  9. امکان انجام چندین دوخت به‌طور همزمان

کاچیران؛ اولین و تنها تولید کننده چرخ خیاطی در ایران

شرکت کاچیران تنها کارخانه تولیدکننده چرخ خیاطی در ایران و جزو برندهای قدیمی و قابل اعتماد داخلی است. این شرکت کار خود را از سال ۱۳۰۵ در اهواز شروع کرد، و پس از سپری کردن سختی‌های فراوان به یک برند معتبر ایرانی و صادراتی در زمینه تولید چرخ خیاطی مبدل شد.

کاچیران هم اکنون علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، به کشورهای خارجی هم صادرات دارد. از نکات مثبت این شرکت می‌توانیم به خدمات پس از فروش ویژه آن اشاره کنیم؛ بیش از ۳۰۰ مرکز خدمات پس از فروش کاچیران در کشور فعال و در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند. محصولات شرکت کاچیران به‌طور کلی در دسته‌های نیولایف، یاسمین و رز تولید می‌شوند و هر دسته مدل‌های متنوعی دارد.

ویژگی‌های چرخ خیاطی‌های کاچیران

برای اینکه بتوانیم مقایسه درستی بین محصولات ژانومه و کاچیران داشته باشیم، باید ویژگی‌های چرخ خیاطی‌های کاچیران را هم بررسی کنیم. در این مورد سعی کردیم به‌صورت دقیق و جامع تمامی ویژگی‌هایی که می‌توانند در تصمیم شما برای خرید چرخ خیاطی کاچیران تاثیرگذار باشند، بررسی کنیم. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  1. محصولات کاچیران قیمت بسیار مناسبی دارند، و هر شخص با هر مقدار بودجه‌ای که دارد، می‌تواند یکی از محصولات این برند را تهیه کند.
  2. این چرخ‌ها به‌دلیل وزن سبک و قابل حمل بودن، حسابی به شهرت رسیده‌اند.
  3. چرخ خیاطی‌های کاچیران دارای برنامه‌های دوخت متنوعی هستند.
  4. امکان تعمیر این چرخ‌ها در نمایندگی‌های مجاز کاچیران سراسر کشور مهیاست.
  5. چرخ خیاطی‌های کاچیران نسبت به چرخ‌های قدیمی، دارای امکانات پیشرفته‌تری هستند.
  6. طول عمر و کارایی موتور این چرخ‌ها مناسب است.

چرخ خیاطی ژانومه یا کاچیران؛ کدامیک برای من مناسب است؟ (3)

ژانومه بخریم یا کاچیران؟

اکنون که با ویژگی‌های هر دو محصول آشنا شدیم، نوبت به مقایسه آنها می‌رسد. هر چند در مجموع این دو برند تا حدی به هم شبیه هستند، ولی تصمیم داریم محصولات آنها را از 4 زاویه متفاوت مقایسه و بررسی کنیم:

  1. کیفیت ساخت؛ به‌طور کلی هر دو برند از نظر کیفیت ساخت بدنه، اجزای داخلی و جنس بدنه وضعیت مناسبی داشته و مورد تایید هستند. هر دو در مقابل آسیب‌های فیزیکی مقاوم هستند، وزن مناسبی دارند و تقریباً براحتی قابل حمل هستند.
  2. جنس موتور چرخ خیاطی؛ مورد بعدی، جنس موتور، توان و قدرت آن در عملکرد چرخ خیاطی است. جنس موتور چرخ خیاطی‌های ژانومه، ژاپنی اصل است. همین موضوع باعث دوام و ماندگاری بالاتر این محصول شده است.
  3. قیمت محصولات؛ از نظر قیمتی، با توجه به اینکه قیمت چرخ خیاطی‌های ژانومه بر اساس تغییرات نرخ دلار تغییر می‌کند، معمولاً در مقایسه با چرخ خیاطی‌های کاچیران گران‌تر هستند. ولی این تفاوت قیمت چندان هم فاحش و زیاد نیست.
  4. تنوع مدلها و برنامههای دوخت؛ محصولات هر دو برند، از نظر تعداد و تنوع مدل‌های دوخت تقریباً به هم شبیه هستند. فقط ژانومه ممکن است چرخ‌هایی داشته باشد که به صورت تخصصی و فقط برای یک منظور خاص طراحی شده است. همچنین، تعداد مدل‌ها و زیر گروه‌های محصولات ژانومه بیشتر است، ولی در نهایت همگی آنها یک کار مشابه انجام می‌دهند.

چرخ خیاطی ژانومه یا کاچیران؛ کدامیک برای من مناسب است؟ (3)

سخن پایانی

همان طور که از بررسی و مقایسه‌ی هر دو برند متوجه شدیم، محصولات این شرکت‌ها از نظر کیفیت دوخت و دوام کالا، تفاوت چندانی با هم ندارند. همه چیز در نهایت به سلیقه و انتظارات ما از چرخ خیاطی‌ها بستگی دارد. بنابراین اگر قصد خرید چرخ خیاطی دارید و می‌خواهید از بین برندها و مدل‌های مختلف ژانومه یا کاچیران بهترین را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً مدل‌های مختلف این محصولات را با دقت بررسی و مقایسه کنید.

برای این منظور می‌توانید به نشانی tikmish.ir مراجعه کنید و با کمک تیکمیش (نماینده رسمی برترین و معتبرترین برندهای چرخ خیاطی دنیا) مدل‌های مختلف چرخ خیاطی‌های کاچیران و ژانومه را از نظر ویژگی‌های دوخت و قیمت بررسی و مقایسه کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا