بازی

احتمال توسعه بازی MMO و موبایلی هورایزن با همکاری NCSoft

احتمال توسعه بازی MMO و موبایلی هورایزن با همکاری NCSoft

به گزارش خبرگزاری مالی کره جنوبی با نام MTN، سونی با شرکت NCSoft، توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های موبایل Guild Wars برای ساخت یک بازی جدید MMO از سری Horizon و عرضه‌ی آن روی موبایل، شروع به همکاری کرده است. در گذشته گزارش‌های مشابهی از منابع داخلی معتبر پیرامون ساخت یک بازی MMO از سری هورایزن با همکاری گوریلا گیمز و NCSoft منتشر شده بودند. درحالی‌که به نظر می‌رسد هنوز توسعه‌ی بازی شروع نشده است، استودیو NCSoft در حال حاضر فهرستی از نیازمندی‌های شغلی خود را برای ساخت یک بازی با نام رمزی Project H را منتشر کرده است.

NCSoft از سال ۲۰۰۲ به‌عنوان ناشر و همکار استودیو ArenaNet در توسعه‌ی سری MMO و موبایلی Guild Wars شروع به فعالیت کرده است. این شرکت پس از مدتی استودیو ArenaNet را خریداری کرد که اعضای آن از کارکنان سابق بلیزارد بودند. این‌گونه NCSoft به مالک سری Guild Wars تبدیل شد. باتوجه‌به آگهی‌های شغلی مختلفی که توسط گوریلا گیمز منتشر شده‌اند، تصور می‌شود که این بازی جدید در سبک آثار MMO موبایل باشد. این استودیوی هلندی در سال گذشته و قبل از انتشار بازی Horizon Forbidden West، به‌دنبال استخدام افرادی باتجربه در زمینه‌ی ساخت بازی‌های MMORPG بود.

کاور بازی Horizon Zero Dawn

همچنین اخیرا فهرست‌های نیاز شغلی پلی‌ استیشن در شهر آمستردام به استخدام یک تولید کننده‌ی ارشد بازی موبایل اشاره کرده‌اند و در آگهی دیگری برای استخدام یک مدیر ارشد تولید، شرایط مشابهی ذکر شده بود. در ادامه نیز پلی استیشن یک آگهی شغلی برای استخدام مترجم زبان کره‌ای را منتشر کرد. در حال حاضر، تنها بازی در حال ساخت از سری Horzion که تایید شده است، Call of the Mountain نام دارد و قرار است روی پلتفرم واقعیت-مجازی پلی استیشن وی آر 2 عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا